Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hmm, het nieuwe jaar lijkt wind te komen brengen. Eindelijk weer eens het water op. De sneeuw is hier voor de deur al aardig weg aan het smelten
|
|
|
R.B.
|
Hmmm het nieuwe jaar lijkt mij gelijk me operatie te brengen. do 6jan mag me schoudertje geopereerd worden. Dus mijn nieuwjaarssessie hou ik wel in mei haha. Hopelijk geneest het goed en snel.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Thanx Duchy! Wil die spot wel een keer checken binnenkort. Van het weekeind misschien wind. @Robin succes met de operatie, klinkt pijnlijk, hopen dat je schouder daarna weer helemaal goed is...
|
|
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
.. En gelijk ff met de Alfa Subaru de akker omgeploegd in het donker A.s. woensdag ziet er lekker uit! Misschien eens kijken of ik dan de '11 spitfire kan testen?!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
.. En gelijk ff met de Alfa Subaru de akker omgeploegd in het donker Nu zie ik het, een impreza van het vorige model. 4x4 is zeker wel handig met dat weer. Nu is het weg, maar wie weet komt het terug. De statistieken zeggen dat het ws. weer koud gaat worden... Enne, Jesse; Waarom wachten tot woensdag? Dit weekend ziet er al goed uit.
|
|
|
martijn
|
Voor degene die nog op zoek zijn naar een nieuw winter en/of zomer pakje; Rij ff langs eurofun in oostvoorne. Alle mystic spullen zijn tm 31 december in de uitverkoop. Heb vandaag zelf een nieuw len10 pak gekocht voor 100 euro. Crossfires etc ipv 250-300 eu voor 100.. Had het zelf nooit echt op eurofun, maar is nu redelijk goedgemaakt.
Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal en wellicht tot het weekend op hetwater!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Af en toe is Eurofun wel OK Martijn, maargoed je moet rond blijven kijken voor de beste deals natuurlijk.
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
wie waar zaterdag en of zondag? playa of rockanje?
Ik kan alleen zaterdag, maar ben zeker van plan een nieuwjaarsduik te nemen Ben ook benieuwd waar er nog meer gaan....
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het gaat er steeds minder uitzien mannen qua wind.......en na dit prutjaar qua wind moet 2011 wel helemaal toppie worden!! En met een paar leuke uitstapjes voor de boeg gaat dat zeker lukken!!
En natuurlijk voor alle ziekelijk verslaafden hier allemaal een top, gezond, gelukkig en winderig 2011
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Voor een winderig 2011 hoef je alleen maar veel bruine bonen etc te eten Maar wie gaan er allemaal naar Wijk aan Zee zondag? (mocht het echt gaan waaien)
|
|
|
|
|
rocket man
|
M'n eerste bericht via smartphone, yeah. Jongens, een gelukkig en windrijk nieuw jaar.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hetzelfde toegewenst, wel jammer gaat weer dik misten vanavond. heb voor 6 miljard euro aan 500 grams potten in huis (*&^%$#@#$%^&*( ik leg ze wel op hun kant en steek ze dan aan, wtf.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ik leg ze wel op hun kant en steek ze dan aan, wtf. ik op zijn kop, hoef de pot niet te zien, alleen die lichtflitsjes van die zaklampjes erin zijn leuk
|
|
|
Jeroen89
|
Voor een winderig 2011 hoef je alleen maar veel bruine bonen etc te eten Maar wie gaan er allemaal naar Wijk aan Zee zondag? (mocht het echt gaan waaien) Het staat wel in de planning, als de wind niet nog verder gaat afnemen.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Geen vuurwerk voor mij dit jaar, de nieuwe ozone frenzy's moeten tenslotte ook betaald worden Gelukkig hebben we een lokale vuurwerk maniak hier, met een doos pijlen van het formaat kinderkoppie, en een of ander bloemenbed gebeuren van 25kg. Iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast!!! Het nieuwe jaar begint al goed op de windguru
|
|
|
rich@rd
|
beste wensen allemaal, dat we dit jaar maar eens wat meer wind krijgen dan afgelopen jaar!!!
|
|
|
CCaptain
|
@ Hijo e.a. Wilde eerst naar Vrouwenpolder of Bdam maar de wind zit noordelijker zo te zien. Zelf ben ik nog nooit op Wijk aan zee geweest maar ben altijd wel in voor een nieuwe spot. Nu maar hopen op wind. Ik ga zo wel ff een paar kilo bruine bonen halen.
|
|
|