|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nog iemand Carpoolen morgen naar Wijk? Of zijn we allemaal nog halfdronken van de oliebollen.... 11u daar
|
|
|
CCaptain
|
Allemaal een supermooi 2011 met goede wind, waves, sun en tricks toegewenst!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heb je die bus op de kop getikt Ed of is hier de wens de vader van de gedachte??
@kapiteintje de wind laat het volgens mij afweten ook in Wijk morgen....
|
|
|
|
CCaptain
|
@ Hijo Tja die wind.. da's balen. Houd het morgen ook voor gezien. Als het morgen toch goed is bellen we. En klik voor de lol 'ns op de link bij die bus van Ed...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Want, uuhh.. Zozo, dikke bak Ed Wel een aardige upgrade van die koninginnedagkiller die je nu te koop hebt gezet
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
jaja:D plaatje is alleen van een andere, mijne is verlengd en heeft zwarte wieldoppen. Verschil moet er wezen Voortaan met heel de familie downwinderen, en de shell zal ook blij met me zijn
|
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
poele poele! moet je kijken het lijkt wel alsof er allemaal poelen op de nieuwe maasvlakte komen... kilometers lang, bij ZW hoef je je niet te vervelen lijkt me...
PS Hijo wat ben je toch een vervelend mannetje eigenlijk. Doe je voorzichtig?
|
|
|
|
drifter
|
Rudo laten we het hopen. Goeie kwaliteit kitespot is zeer welkom, na het afgelopen jaar. Maar we zullen der nog ff op moeten wachten zeker...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
morgen middag nog ergens liefhebbers? B-dam, Rockanje of AutoPlaya?
zoals het er nu uitziet steady 19 knoopjes.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Waarom moet het nou weer smiddags hoog water zijn.. pff. ik kom ook wel even naar rockanje denk ik. Woensdag misschien maar naar ijmuiden of wijk rijden iemand?
Ennuh Hijo, ik kijk ook al een tijdje niet meer op de windguru hier:D wanneer ga je?
|
|
|
joey
|
De beste wensen voor iedereen en een hoop woei toegewenst voor 2011!!
Morgen kom ik ook naar Rockanje, hoe laat??
|
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Afhankelijk of ik op Scheef kan, anders ben ik er rond 3u uur.
|
|
|