|
|
|
D.D
|
Morgen aanwezig, hopen op een niet te hard windje:)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
aight... D.D. is back on track... niet te hoog vliegen hoor... heb al klachten gehad van air traffic control over jou... maar goed dat je er vandaag niet bij was
|
|
|
D.D
|
Haha, het waaide te hard voor me
|
|
|
Eagle-Jan
|
heeft je moeder nooit tegen je gezegd dat je niet mag liegen? hey bong bong jeweetselluf swa!!!
|
|
|
D.D
|
Morgen autostrand eagle? Ik ben daar rond 2 uur denk ik
|
|
|
Eagle-Jan
|
moet tot 15:00 op 020 airport werken... dan is het vrijdag middag spits... misschien dat ik dan om 17:00 op playa ben en dan nog maar hopen dat er genoeg wind staat... ik acht de kans niet groot...maar desalniettemin zal ik vanwege mijn niet aflatende enthausiasme voor deze unieke vorm van sport, mijn vervoersmiddel dusdanig prepareren dat ik mits de omstandigheden het toe laten een kleine acte de presence geven op het pittoreske playa con los palos... zo dat ik ook mijn deel in deze vorm van vertier en sport kan opeisen...
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ongelofelijk dat er mensen met hun 9 erop gestaan hebben ! Had met 8M met 85 kg echt heel veel moeite normaal te "varen" op de dam. Begrijp niet hoe menen een 9 houden in vlagen van 30 + knopen.
Paar keer echt te hard gecrashed, durf nog steeds niet goed door te loopen in harde wind en zonder nog veel depower ruimte. Waarschijnlijk gaat het daarom mis, die angst om hem door te trekken in een hoge sprong laat me twijfelen en dan ga ik de mist in.
Morgenvroeg weer knallen hopelijk !
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Mayem: Ik was geloof ik ook de enige hoor...en een Waroo heeft veel depower...en met lange armen kom je dan een einde...maar was wel beetje lomp af en toe..
Wind kakt nu behoorlijk in trouwens....als dat maar weer aantrekt... Wordt ook weer vlagerig zegt KNMI....
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Gister dikke chop op Rockanje, kon niet echt wat proberen met die vlagen, behalve springen dan . Gister vaarde ik gwn weer lekker zonder handschoenen en kap, of die schoentjes al uit kunnen weet ik niet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gister dikke chop op Rockanje, kon niet echt wat proberen met die vlagen, behalve springen dan . Met hoog water en die windrichting + die windkracht had je de spot niet hoeven vermeldden, die kunnen de meesten dan gewoon raden. Autostrand was gisteren echt de beste spot in een straal van 10km. Waar ik me zorgen over maak zijn die verhalen dat het dichtslibben o.i.v. MVII nu echt grote vormen begint aan te nemen. Lees net alweer over een ongeluk door de ondiepte wat met een sisser is afgelopen (Diederik?)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
net weer terug van vakantie, kan je hier al weer zonder droogpak kiten of moet je die nog steeds aan.
van 30 naar 12 graden blijft toch een groot verschil
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ik mag hopen dat een droogpak niet meer nodig is!! Waarschijnlijk vanmiddag weers ff mn 10 uitlaten, eerste sessie van t jaar! Eindelijk! Dan kom ik er gauw genoeg achter of een wetsuit en schoentjes voldoende is.
|
|
|
Ondabeach
|
12,00/13.00 uur present voor een plezant dagje autobeach.. ja ook die blonde
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Vanmiddag rond 16:00 breekt wss het zonnetje door en waait het ook nog zeker een uurtje of 3 goed. Wie doet mee in Terheijde/Monster?
|
|
|
Yoram
|
Ik vertrek nu richting autoplaya, zie jullie zo!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vanmiddag rond 16:00 breekt wss het zonnetje door en waait het ook nog zeker een uurtje of 3 goed. Wie doet mee in Terheijde/Monster?
Beide stranden zijn alleen voor clubleden. Nu wordt je misschien niet snel op de bon geslingerd, in het seizoen straks wel! Ik ben bang dat vandaag de laatste wind waait. Morgen geheel volgens de tendens van dit jaar zal er denk ik niets meer over zijn voor het weekend. Dus als je kan zou ik zeker gaan naar Playa bijvoorbeeld!
|
|
|
martijn
|
Vertrek zo richting playa. Morgen waait het ook nog hoor Michiel, maar ik zou precies hetzelfde zeggen als ik geen gebruik maak van de wind
|
|
|
d@ni
|
Vanmiddag vanaf een uur of 17.00 present op playa! hopen dat er nog wat wind is dudes.
@ Michiel : Ik heb nog wel wat hoop voor morgenochtend hoor!! Misschien kunnen we er een gezellige BBQ aan vast plakken in de middag als er minder wind is??
Als er nou een paar dudes een wegwerpBBQ meenemen en wat diepvries burgers, en wat vitamine B, dan hebben we een leuk begin van het seizoen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vanmiddag vanaf een uur of 17.00 present op playa! hopen dat er nog wat wind is dudes. He D@ni, hoe gaat het met je? Ik hoop ook dat met morgen nog waait, maar misschien dat ik zo toch nog ff ga...
|
|
|
|