Danny-aua
Geen avatar
|
Hoi iedereen ik ben nieuw op de forum en met kiten. Kom uit regio rotterdam/dinteloord. Ik ben van plan te gaan kiten tussen bergen op zoom en oostermaas.
Ik wil morgen voor het eerst gaan kiten, hoe laat weet ik nog niet. Mischien kom ik brian en mike daar tegen!! latorrssss
Ps heb lessen gehad op Aruba met vakantie
Dan kan je beter naar het autostrand toegaan is een goede beginnersspot. Ben er zelf morgen ook tevinden. Ben ook beginner. Het voordeel daar is je kan overal staan. Dat bedoel ik eigenlijk autostrand. Mischien tot morgen
|
|
|
Berend
|
als het weer een beetje mee zit ben ik er vanaf een uurtje of 12:00
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Lekker windje hier bij Wijk aan Zee, hier zijn er igg genoeg gasten bezig, helaas moet ik werken...
Effe snel het water op als je rook, eet en plaspauze ineen doet Ging hem niet worden Snakyman, moest daarna naar een klant.... Dan kan je de rest van de week ook wel schudden. Drama wind krijgen we vanuit Z-O. ben morgen om 13:00 klaar met werken misschien 12:30 effe kijken of ik nog iets leuks kan doen *edit* morgen is de wind al helemaal op
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ah, lekkere sessie gehad op zandmotor Ron Rodeo, ik snap niet dat je 't niks vond. Als je naar achter ging was het gwn best lekker hoor. En van vlagen had ik geen last!
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
toch ff lekker op Rock geweest vandaag. eerst alleen, toen met z`n 3-tjes. heerlijk
Ik dacht dat jij vandaag niet zou gaan Markus! Haha. Was weer ff gezellig gister op Rock! klus ging niet door zodoende maar naar strand gereden
|
|
|
jack the kiteripper
Geen avatar
|
Ron, was jij wel op de zandmotor? of hebben ze jou het verkeerde adres gegeven. Was lekker man, en rustig (qua volk), wel brutale locals, wel aardig overigens. En lekker zacht zand. wel veel. Mart, Brian, Pascal,John,Steef, Pieter, was gezellig. Hee Bakkertje,zit je nog mee te lezen op je eiland?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ah, lekkere sessie gehad op zandmotor Ron Rodeo, ik snap niet dat je 't niks vond. Als je naar achter ging was het gwn best lekker hoor. En van vlagen had ik geen last! Ik had denk ik mijn dag niet....had wat last van een posttraumatische stress omdat 1 of andere jojo mij steeds Kroepoek noemt....
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
volgende week weer een storing! dus hopelijk weer wind.. :-)
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Er was toch niet iemand die dacht dat die voorspelling van WFSF echt zou kloppen? JAmmer..maar helaas!
vandaag klopt er ook weinig van. staat nu 17 - 20 knopen. Maar ook windguru pro geeft nu maar 8 a 9 aan.. Zou wel even willen gaan nu, maar weet niet tot hoe laat het aan blijft.
|
|
|
Iw@n
|
actuelewaterdata geeft genoeg wind aan.. das vaag zeg.. zou je nu kunnen varen??
|
|
|
|
Iw@n
|
vaag zeg.. bij surfabc zeggen ze dat er in de middag ook wel wat wind zou moeten komen.. maarja.. heb niet veel zin om voor niets te rijden
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Poeh even een paar dagen bijkomen van al die dikke bakken (spoelbeurten:) is ook niet erg! En misschien is het komend weekend nog wat op de Rock.
|
|
|
Iw@n
|
ja hoop van het weekend of aankomende week (herfstvakantie)
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Surfabc heeft weer gelijk! Ik zag het om 13.00 ook niet zitten om te gaan rijden; had achteraf gewoon gekund....
|
|
|
Iw@n
|
Ja bizar hoe tobias dat doet.. 9 van de 10 keer heeft hij het goed!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Lekker windje hier bij Wijk aan Zee, hier zijn er igg genoeg gasten bezig, helaas moet ik werken...
Effe snel het water op als je rook, eet en plaspauze ineen doet Ging hem niet worden Snakyman, moest daarna naar een klant.... Dan kan je de rest van de week ook wel schudden. Drama wind krijgen we vanuit Z-O. ben morgen om 13:00 klaar met werken misschien 12:30 effe kijken of ik nog iets leuks kan doen *edit* morgen is de wind al helemaal op Kan ik eindelijk weer is de wind op...
|
|
|
|
Snackyman
|
Gaat er nog mensen naar Rock morgen?
Wat is er morgen op Rock dan? Staat toch helemaal geen goede wind? Aardig oostelijke richting. Is voor mij dan no go. Ga dan wel werken en andere dingen doen die bleven liggen door het kitesurfen @ H2H wel zuur dat je eindelijk het water op kan en er geen wind staat
|
|
|
|
|