Spoon
|
Sebas. Waar en hoe laat ga je?
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik neem morgen camera mee ga vanaf het strand en vanuit het water foto's maken en uiteraard zelf ook een rondje varen O:)
|
|
|
|
|
Sierrra November
|
Rond een uurtje of 11 ben ik er! Knallen met de 9. Heb ook nog een 6 mee maar denk dat dat een beetje teveel van het goede is
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ronzijl zhplas is verboden en flagerig, veel bomen,gras en andere voorwerpen Dus niet echt iets voor beginner.
Ja weet ik. Ik heb ook niet gevaren maar alleen op een grasveld de kite opgelaten. Mag helaas ook niet. sinds die balzakken voor Nesselanden de plas verder uit gegraven hebben is de afstand naar de hoogspannings-kabels minder dan 500m geworden. Waardoor het vliegeren in het hele gebied niet meer mag, Staat ook 1 keer per jaar in lokale krantjes (kiten verboden)
|
|
|
RonZijl
|
@ronzijl zhplas is verboden en flagerig, veel bomen,gras en andere voorwerpen Dus niet echt iets voor beginner.
Ja weet ik. Ik heb ook niet gevaren maar alleen op een grasveld de kite opgelaten. Mag helaas ook niet. sinds die balzakken voor Nesselanden de plas verder uit gegraven hebben is de afstand naar de hoogspannings-kabels minder dan 500m geworden. Waardoor het vliegeren in het hele gebied niet meer mag, Staat ook 1 keer per jaar in lokale krantjes (kiten verboden) Oh dus op een grasveldje je kite oplaten is er ook niet bij dan?
|
|
|
Sierrra November
|
Ja weet ik. Ik heb ook niet gevaren maar alleen op een grasveld de kite opgelaten. Mag helaas ook niet. sinds die balzakken voor Nesselanden de plas verder uit gegraven hebben is de afstand naar de hoogspannings-kabels minder dan 500m geworden. Waardoor het vliegeren in het hele gebied niet meer mag, Staat ook 1 keer per jaar in lokale krantjes (kiten verboden) Oh dus op een grasveldje je kite oplaten is er ook niet bij dan? Kiten = verboden Kiten = vliegeren Dus.....niet vliegeren. Je vlieger oplaten is ook vliegeren. Als ik mijn auto verzet om in een ander parkeervak te gaan staan ben ik ook aan het autorijden.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja weet ik. Ik heb ook niet gevaren maar alleen op een grasveld de kite opgelaten. Mag helaas ook niet. sinds die balzakken voor Nesselanden de plas verder uit gegraven hebben is de afstand naar de hoogspannings-kabels minder dan 500m geworden. Waardoor het vliegeren in het hele gebied niet meer mag, Staat ook 1 keer per jaar in lokale krantjes (kiten verboden) Oh dus op een grasveldje je kite oplaten is er ook niet bij dan? welkom in deze sport... de sport die verziekt is door regels... mede dankzij kiters die het in het verleden hebben verziekt...
|
|
|
Spoon
|
Ik bedenk me net. Ik heb gister uitgelegd gekregen waar de zanmotor is en hoe je daar moet komen. Volgens mij wordt dat nu erg lastig. Er is dit weekend de duinemars die daar praktisch het startpunt heeft. (heb hem gister gelopen) iemand toevallig al langsgeweest gister? Kan je er gewoon langsrijden?
|
|
|
|
|
Sierrra November
|
Ik bedenk me net. Ik heb gister uitgelegd gekregen waar de zanmotor is en hoe je daar moet komen. Volgens mij wordt dat nu erg lastig. Er is dit weekend de duinemars die daar praktisch het startpunt heeft. (heb hem gister gelopen) iemand toevallig al langsgeweest gister? Kan je er gewoon langsrijden?
K.u.t. ze starten inderdaad precies daar. Zal lekker parkeren worden.....
|
|
|
The O
|
ik ga net als richard naar oostvoorne al die andere plaatsen zijn veel te druk
|
|
|
|
Sierrra November
|
Ogh, altijd wel iemand die weg rijdt daar. Komt vast goed met parkeren. Ze hebben ook nog een groter parkeerterrein in de buurt en het beste strandweer is het nu ook weer niet vandaag. Alleen irritant dat ik dadelijk even moet rijden. Ik ben er in iedergeval zo vandoor
|
|
|
The O
|
als je gemeten wil worden ouddorp. spullen in de auto en rijden.
Veel plezier iedereen of je nu een marathon loop of kite
|
|
|
rich@rd
|
iemand enig idee waarom niemand het hier over hoek van holland heeft? heb zelf geen ervaring met deze spot maar als iemand ervaring heeft met deze spot met laag water en met N, hoor ik dat graag!
ps. heb ook al op de spot link gekeken (-;
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Kijkduin met noord best te doen.
Vandaag gaat het dan echt gebeuren: ik ga weer eens het ruime sop kiezen!!!
NNO, dus waveboard mee
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Brr...koud buiten...net ff bij de marathon gekeken.
Veel plezier allemaal vandaag, windsterkte is perfect met 20-25 knopen....maar deze richting vind ik maar niks....Ben benieuwd of Playa niet enorm vlagerig is.. Ik wacht op een ZW-ertje! Komt eraan!
|
|
|
ROBST3R
|
Kijkduin met noord best te doen.
Vandaag gaat het dan echt gebeuren: ik ga weer eens het ruime sop kiezen!!!
NNO, dus waveboard mee
iemand enig idee waarom niemand het hier over hoek van holland heeft? heb zelf geen ervaring met deze spot maar als iemand ervaring heeft met deze spot met laag water en met N, hoor ik dat graag!
ps. heb ook al op de spot link gekeken (-;
Hvh is goed te doen met noord! Ik vind dit 1 van de fijnste windrichtingen daar!
|
|
|
rich@rd
|
@robst3r; thanks!!!
ga over uurtje daar heen rijden
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@robst3r; thanks!!!
ga over uurtje daar heen rijden
Zoals robst3r zegt is de hoek goed te doen met NNO. Je kan het beste hier parkeren als er plek is, minst ver lopen.
|
|
|