JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
nou ik zit nog met vervoer vanuit bergschenhoek... geen idee of ik een auto kan fixen... wil beetje in de middag gaan
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Morgen misschien een avond sessie of misschien ook niet, ligt een beetje aan hoeveel neerslag er valt.
Ook morgen is het overwegend bewolkt en komen er buien voor, daarbij is opnieuw kans op onweer. Later in de middag en avond wordt het van het zuidwesten uit droger. De maximumtemperatuur komt uit rond 16 graden, maar blijft in neerslag duidelijk achter. De zuidwestenwind wordt in de middag overal westelijk en is matig tot vrij krachtig, aan de kust en boven het IJsselmeer soms krachtig. Pas in de avond neemt de wind geleidelijk af. (Bron: KNMI)
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Morgen misschien een avond sessie of misschien ook niet, ligt een beetje aan hoeveel neerslag er valt.
Ook morgen is het overwegend bewolkt en komen er buien voor, daarbij is opnieuw kans op onweer. Later in de middag en avond wordt het van het zuidwesten uit droger. De maximumtemperatuur komt uit rond 16 graden, maar blijft in neerslag duidelijk achter. De zuidwestenwind wordt in de middag overal westelijk en is matig tot vrij krachtig, aan de kust en boven het IJsselmeer soms krachtig. Pas in de avond neemt de wind geleidelijk af. (Bron: KNMI)Ja idd heb het gistere al een paar keer zien veranderen, ben benieuwd wat het uiteindelijk word.
|
|
|
|
barry
|
het wordt nu echt tijd om het water op te gaan!!
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Voorlopig valt de wind nog wat tegen, maar heb er alle vertrouwen in voor vanmiddag. Ik hoop om een uur in Oostvoorne op het strand te staan met de 9
|
|
|
|
|
|
|
ronny
|
wat een dag heerlijk
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Inderdaad Ronny, ondanks dat ik slechts een maat te groot bij had. Always bring everything...ik hoor het hier iemand nog zeggen
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Was ook lekker op Playa! Eerst met 10 en na de megabui de 8 maar opgepompt, niet druk gelukkig en de lessers vlogen weer vrolijk door de lucht.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
11m was anders prima te doen, dat de rest nu zo nodig met 6-9m moest varen.
Morgenavond weer wind, alleen deze keer kan de TT thuisblijven.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
11m was anders prima te doen, dat de rest nu zo nodig met 6-9m moest varen.
Morgenavond weer wind, alleen deze keer kan de TT thuisblijven.
11m met 27-30kn....? Ik pas. Wind morgen zou me wel schikken, BBQ op het strand dus kan ik nog in wetsuit aanschuiven.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Volgens mij heb jij nog nooit met boots goed gepowerd aan een C-kite gehangen Feddo.
Geen idee hoe het op Wassenaar is, maar op Brouwersdam staan morgenavond 14kn NO. Misschien is een 11m dan al te groot op een foil.
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Volgens mij heb jij nog nooit met boots goed gepowerd aan een C-kite gehangen Feddo.
Geen idee hoe het op Wassenaar is, maar op Brouwersdam staan morgenavond 14kn NO. Misschien is een 11m dan al te groot op een foil.
Zeker niet, idd. 14kn weer eens de Sector uitlaten. Die heeft geen straps meer en dat vaart uitstekend. Zit je niet lastig met die kleine maten op een foil qua kite in de lucht houden? Met 13kn heeft een kleine maat dan niet teveel gewicht voor een relatief klein oppervlakte zeil?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Dat was weer lekker zo'n avond sessie na het werk, dat smaakt naar meer... Leuke beelden Marc!
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zeker niet, idd. 14kn weer eens de Sector uitlaten. Die heeft geen straps meer en dat vaart uitstekend. Zit je niet lastig met die kleine maten op een foil qua kite in de lucht houden? Met 13kn heeft een kleine maat dan niet teveel gewicht voor een relatief klein oppervlakte zeil? 9m op een race board getest in 14kn en die bleef goed in de lucht staan, het is meer dat de 11m onder de 10kn wat lastiger in de lucht te houden is.
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
Wat een dagje gister zeg! me nieuwe 9m switch element v2 kunnen proberen wat een heerlijke kite! ook me nieuwe gopro (neppert sj4000) kunnen proberen echter bij een crash een scheur in me kite... kan ik weer laten maken gelukkig iets van 10cm dus valt mee wel zuur weer. leuke beelden! maar wat kosten die mounts toch belachelijk veel voor de kites.. iemand goedkopere oplossing?? arme student hier
|
|
|
feddomw
Gast
|
9m op een race board getest in 14kn en die bleef goed in de lucht staan, het is meer dat de 11m onder de 10kn wat lastiger in de lucht te houden is.
Onder de 10kn is bijna alles lastig in de lucht te houden.... Maar interessant dat een 9m al bij 14 goed in de lucht hangt.
|
|
|