|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hier was het de hele avond NNO en uiteindelijk iets van 18-22kn. Jammer van de enorme chop met deze richting en hoog water anders had ik een twintip gepakt.
Foilen was overigens ook een uitdaging met zoveel wind, chop en zeewier wat je constant uit balans probeert te gooien. Ook al zweeft je board er boven, als de golven hoog genoeg worden geven ze ook onder water nog een kleine deining die invloed heeft op de foil.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Een golf is een drukverschil in het water. De golf op het oppervlak is het gevolg van het nagenoeg niet samendrukbaar zijn van water. Daarom voel je het dieper ook. Minstens zo hoog als de golf is voel je het onder water. Sparen voor de 100cm mast Evan Oh, en het is weer zover: linkEen Oosterbuur?
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
donderdagmiddag stonden ze van de handhaving te kijken bij Slufter, op het punt waar de parkeerplaatsen aan de zeekant beginnen. Toen ik nog aan het kiten was waren er een man of 3 in verboden gebied aan het kiten.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
donderdagmiddag stonden ze van de handhaving te kijken bij Slufter, op het punt waar de parkeerplaatsen aan de zeekant beginnen. Toen ik nog aan het kiten was waren er een man of 3 in verboden gebied aan het kiten.
hoho niet te snel ik ben van 13 tot 18 aan het varen geweest thv de zandbank tegen de grens aan met wat matties en Marc ;-) Werkelijk iedereen aangesproken die buiten de zonering kwam en daar werd op 1 dwarse aardappel na gehoor aan gegeven. Na een praatje met hem, mr LF, op de bank (pfff moeizaam) is er niemand structureel buiten de zonering gevaren in dat tijdsbestek! Voelde me af en toe wel een grenswacht zeg.... maw de groene boys hadden weinig te klagen
|
|
|
|
|
|
Big Vin
|
Windfinder voor de brouwersdam zag er ook zeer veelbelovend uit, maar is nu inmiddels volledig afgezwakt
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Check nu KNMI bericht....mayhem als ik het mag geloven. Heel even heel veel wind...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nu maar weer hopen op die 14kn die ze woensdam opgeven, zucht.
Het is dat er heel af en toe nog een enkele dag met 25kn tussendoor komt zetten, anders hadden er een hoop mensen hun kites al te koop gezet gok ik zo.
|
|
|
|
|
Yoram
|
Nice hoor Marc, lekker bezig Het is dat er heel af en toe nog een enkele dag met 25kn tussendoor komt zetten, anders hadden er een hoop mensen hun kites al te koop gezet gok ik zo.
Die van mij zijn al verkocht op de 7m na (iets te snel want me nieuwe setje heeft vertraging opgelopen). De wind lijkt tot nog toe te wachten tot mijn nieuwe setje binnen is eigenlijk
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Nice hoor Marc, lekker bezig Het is dat er heel af en toe nog een enkele dag met 25kn tussendoor komt zetten, anders hadden er een hoop mensen hun kites al te koop gezet gok ik zo.
Die van mij zijn al verkocht op de 7m na (iets te snel want me nieuwe setje heeft vertraging opgelopen). De wind lijkt tot nog toe te wachten tot mijn nieuwe setje binnen is eigenlijk zo dus jij bent de schuldige bedankt he vriend
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
zaten mooie loops tussen ;-), ik vaar verderop met fluid atv in dat filmpje Tnx! Volgens mij stak je ook nog een keer je duim op.
|
|
|
|
CCaptain
|
zaten mooie loops tussen ;-), ik vaar verderop met fluid atv in dat filmpje Klopt. Mooie loopies Marc! Staat je goed hoor die RPM
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
zaten mooie loops tussen ;-), ik vaar verderop met fluid atv in dat filmpje Klopt. Mooie loopies Marc! Staat je goed hoor die RPM Dank u. In het begin was het even inkomen maar het gaat prima. Vandaag maar naar de dam, even kijken of er nog een downwindertje vanaf Ouddorp inzit en anders even foilen.
|
|
|
|
|