Wie gaat er mee naar Egypte????

firewurx

Geen avatar

April 28, 2007, 23:59:14
edit2Rapporteer  
Ik heb een beetje last minute te horen gekregen dat ik bijna de hele maand mei vrij ben. Ik heb nu eigenlijk geen zin om niets te gaan doen, helaas kan ik niemand vinden die zo even last minute op kite vakantie wil en of tijd dan wel geld heeft.

Zijn hier nog mensen in zo'n zelfde situatie en die er ook wel even tussenuit willen (El Gouna ofzo), maar even geen reisgezelschap hebben, laat het dan even weten, misschien kunnen we met een klein groepej kitesurfers er nog even last minute op uit in mei!

Ik zat te denken aan de periode tussen 10 en 24 mei.........7/10/13 dagen maakt me niet uit. Gewoon in een goed hotel/appartementje, kamer delen of apart maakt me ook niet uit. Het liefst met mensen uit dezelfde leeftijdscategorie (rond de 24) en met mensen die niet al te veel op het geld hoeven te letten (dus goed uit eten en goed hotel etc)
efgeha

Antwoord #1 April 29, 2007, 03:28:21
edit2Rapporteer  
we zitten met zijn zevenen in Elgouna van 19 tot 26 mei, kiten bij Kitepower Elgouna.
Jacq

Antwoord #2 April 29, 2007, 03:33:22
edit2Rapporteer  
Ik zou zo mee willen, maar mn board ben ik van de week kwijt geraakt\ en moet dus weer een flinke investering gaan doen en dan ben ik niet meer degene die je zoekt die niet op zn geld hoeft te letten, hahaha..

Relaxed zeg, spontaan een maand vrij, doe mij zo 'n baas
firewurx

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 04, 2007, 23:07:27
edit2Rapporteer  
mmmmm vervelend van je boardje...........

Ach en het kost me wel gewoon vakantiedagen hoor......maar goed gelukkig gaat het ook in Nederland weer waaien!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.