Bedankt voor de reacties allemaal
Dat is zeker all inclusive? Dan is het geen geld
Ik vind het ook niet echt goedkoop. Naar egypte betaal je voor dezelfde periode €450
Je zou aan omg. Marbella/Tarifa kunnen denken? Lekker weer en ik geloof dat de thermische wind daar de 'lavante' heet. Ben er zelf alleen nooit in december geweest.
Het zuiden van Spanje is een erg relaxte omgeving om rond te toeren als er eens geen wind mocht zijn. Vliegen naar Malaga is niet duur, 't is dan alleen wel nog ongeveer anderhalf uur rjiden naar Tarifa.
Is het niet te koud rond tarifa. Ik ga samen met mijn vriendin en die wil wel een deel van de dag in de zon liggen
Maar als ik jou was ging ik lekker naar combuco of jeri. Het is daar in december helemaal super. Elke dag wind en de temp is daar rond de 30 graden. Jeri is zelfs uitgeroepen tot een van de mooiste stranden van de wereld. En wat maakt je dat nou uit dat je een paar uur verder moet vliegen. het leven is daar echt heel goedkoop.
Dat lijken me beide fantastische bestemmingen. Ik heb alleen niet zo veel zin om 11 uur heen en 11 uur terug te vliegen voor een weekje. Cumbuco is voor een weekje trouwens ook niet zo goedkoop
Cape verde zou qua temperatuur en afstand ideaal zijn. Eens verder kijken of er geen goedkopere reizen naar Cape Verde zijn.
Of zou gambia of Marokko wat zijn?