|
onzin
|
pppppffffffffffff wat een wind he ik had gewoon eerst mn 10 opstaan wilde starten en toen was de wind gewoon in 1 keer gelijk 30 knopen rond een uur of half 1 ben ik mn 7 gaan pakken die had ik volledig gedepowerd en zelfs toen kon ik hem gewoon niet houden weet niet precies hoe hard ie geweest is
|
|
|
|
Duc
|
Bandito. sjef waar waren jullie gister? Was rammen! als die aan was Vanmiddag wel aanwezig?
|
|
|
der Torch
|
Nein... kein Zeit! Leider mein Freund
|
|
|
sjef
|
No gear meer
heb m'n 12m met bar en boardje verkocht gister
|
|
|
LOEN
|
Aha al geregeld ja, goede timing... haha Je hebt 7 & 9m toch nog? Het poeiert genoeg aankomende dagen.
Je kan wel een boardje van mij lenen tot je wat gevonden hebt
|
|
|
sjef
|
Jo piele, Hoezo LOEN?
heb inderdaad een 7 en een 9 maar ook geen barretje meer hihi
|
|
|
sjef
|
LOrENzo
Of ben je een ander persoon geworden na afgelopen week @ lowlands?
|
|
|
LOEN
|
LOrENzo
Of ben je een ander persoon geworden na afgelopen week @ lowlands?
BINGO Haha dude. Oke dat is wel schraal dan voor OR of toch wat anders? Zag RPM voorbij komen... Ja mijn leven is veranderd na een week LL Nee was al veranderd voor ik naar LL ging beter je huiswerk doen
|
|
|
sjef
|
Had een helder moment had ik maar eerder m'n huiswerk gedaan! Maar ElB wil dat ik een rpm koop zodat hij ehm kan testen aangezien ik net vernam dat hij z'n trés waarschijnlijk verkocht heeft. En wat kite betreft een OR zal het worden me jonge.
|
|
|
der Torch
|
haha sjef kan gewoon niet kiten holy moly wat nu???
ik ben ook kiteloos sjef... zijn we eindelijk mattis!
tis toch een rare wind laatste 3 dagen dus maakt nie uit weet je... vandaag op wijk ook weer iemand zwaar de pinuut...
maar sjef, je moet toch eens je kite-uitrusting verbreden, ofwel nu is iets anders dan OR... die ken je nu onderhand wel is een keertje... wat dacht je van een rpm'tje, of een torch? nog beter, ik vind een fueltje wel iets voor jou. Kan je eindelijk eens de radicale ronnie uithangen met je pens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
sjef
|
dus het is eindelijk zover ik ben ElB z'n matti.
Ik ben mijn uitrusting nu ook aan het verbreden, de bar van de OR is verstelbaar!!!!!
Hij is al besteld me jonge!!!
Wat de pens betreft die is bijna verdwenen door de radicale ronnie OR Rise / mountainbiken en v- ballen!
En wat word het voor U?
|
|
|
der Torch
|
sjef, heb je je setje fuels al binnen?
|
|
|
Duc
|
Gaan er nog mensen vanmiddag?
Twijfel om te gaan, het is NO dus dat is ideaal en op de webcam lijken de windsurfers ook wel aardig te gaan.
|
|
|
|
|
der Torch
|
Iedereen is kiteloos, behalve ik dan he pcies, wordt dus tijd dat je die prullaria van jou te koop zet, ff updaten die handel!!
|
|
|
|
Duc
|
treurig filmpje
Waar blijft die van onze downwinder? Duurt vast lang 6uur bewerken
|
|
|
der Torch
|
die komt niet, had hem eraf gehaald.... ;-) ging niet helemaal lekker in de dikke 30 knopen
|
|
|
Vinni
|
Maar zijn de sletjes nu allemaal kiteloos? Hoe kan dat zover komen dan?? Ik zit er aan te denken om morgen naar Wijk te gaan. Word vast regenachtig maar dan is het wel lekker rustig
|
|
|
Melvyn
|
Zal het te doen zijn morgen (28-8) of teveel vlagen met flinke W-wind @Horst?
|
|
|
Vinni
|
Mja als je weet wat je doet en veel controle hebt. Het gaat de hele dag regenen maar er is ook veel onweer voorspeld. En dan zul je net horst hebben waar je niet altijd even snel van het water af kan zijn.
|
|
|