|
|
|
sjef
|
@ Dutchy
Ging het niet om vandaag?
|
|
|
sjef
|
Maar morgen 8 uur dus. :0
|
|
|
riesie
|
Dat is mooi, ben er ook dan om een uur of acht. Cu. Rich.
|
|
|
Dennisairtime
|
@ Idefix
Het was gister goed te doen alleen wel vlagerig maar ja dat is daar 9 van de 10 keer zo.
|
|
|
Kajto
|
Weer dagen geen wind :-(.
|
|
|
Dennisairtime
|
Weet iemand of het ijs al dik genoeg is om op te snowkiten? Als je op de webcam kijkt ligt er al aardig wat sneeuw.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
weet het niet zeker maar denk het haast wel, het water is heel ondiep en hier (Elburg) is ook al geschaatst op het veluwemeer (29-november). dus volgens mij zou het moeten kunnen.
|
|
|
sjef
|
Jo gasten waar gaan we heen Zaterdag?
Ik ga voor Glacier de Peclet dacht ik zo!!!! Of richting Meribel, Aight!
Awesome!!!
|
|
|
Vinni
|
Moet werken zaterdag :-(
|
|
|
der Torch
|
wat dacht je van le Col sjef? die gaat naar 3100mtr... moehaahaahha zaterdag paraat dus!! met shovel, statief en 2 hd-camera's aight!!
|
|
|
Vinni
|
Stelletje sneeuwhappers!
|
|
|
sjef
|
Le Col das helemaal dol!!!
Ook gewoon 2 camera's
Je moet de 360 zelf poppen geen film trucage Schimpie, Aight!
Let de Body's hit the floor!!!
|
|
|
markiter
Geen avatar
Logs: 0 | 9 uur
|
Weet iemand of het water bij Strand Horst begaanbaar is, of ligt er nog ijs? Ik heb wel zin om zaterdag weer eens die kant op te gaan.
|
|
|
Dennisairtime
|
Nu nog 10 cm ijs. Dat is morgen echt niet weg. Als je wilt kiten zul je toch echt naar zee moeten.
|
|
|
Dennisairtime
|
Eindelijk weer wind. Donderdag en vrijdag. Zou er genoeg ijs liggen om te snowkiten op Horst?
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
heb ook zin om te snow/ijskiten op horst .....is het te doen morgen ????
|
|
|
HaPe
Moderator
|
gaat er morgen nog iemand hier in de buurt snow / icekiten ? ik heb morgen namenlijk vrij en heb er wel zin in net ff gesnowkite en heb nu ook een boardje voor het ijs klaarliggen (ice rocket 2.0 replica ) dus als er mensen zijn die ook willen gaan snow / icekiten laat het ff horen
|
|
|
|
Vinni
|
Nee
|
|
|
Dennisairtime
|
Als je op de webcam kijkt ligt er niet zoveel meer. Alles is richting Hardewijk gedreven dus ik denk dat het vanaf het kitesrand wel kan.
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Verwacht eigenlijk niet dat het te doen is. Zal dinsdag wel ff kijken, moet toch ff langs telstar voor straps
|
|
|