|
der Torch
|
Gasten, het is winter, en dan denken we aan sneeuw, niet aan wind! Zie hier een kleine sessie in Tirolllll http://vimeo.com/19539110Heel mooi vet filmpje. Ik ga over 3 weken naar Oostenrijk. Heb zeker wat inspiratie op gedaan nu om ook iets mooi in mekaar te flanzen met mijn Go Prootje. Waar heb je die stok vandaan waar je je Go Pro opzet? Of is dit gewoon een skistok? Want die hebben wij namelijk niet aangezien ik alleen met snowboarders ga. @ dennisairtime; hij zit op een uitschiuibare wandelstok van het merk Leki, eigenlijk een skitstok (wandelstok voor in de bergen) die in lengte verstelbaar is... kost je 25 euro bij perry sport,
|
|
|
Sjempoe
Geen avatar
|
Morgen Present met een 7 mtrtje rond het middag uur eerste sessie van het jaar weer...
|
|
|
Dennisairtime
|
Gasten, het is winter, en dan denken we aan sneeuw, niet aan wind! Zie hier een kleine sessie in Tirolllll http://vimeo.com/19539110Heel mooi vet filmpje. Ik ga over 3 weken naar Oostenrijk. Heb zeker wat inspiratie op gedaan nu om ook iets mooi in mekaar te flanzen met mijn Go Prootje. Waar heb je die stok vandaan waar je je Go Pro opzet? Of is dit gewoon een skistok? Want die hebben wij namelijk niet aangezien ik alleen met snowboarders ga. @ dennisairtime; hij zit op een uitschiuibare wandelstok van het merk Leki, eigenlijk een skitstok (wandelstok voor in de bergen) die in lengte verstelbaar is... kost je 25 euro bij perry sport, Das handig. Kan die dus ook mooi in een rugzak. Ga er gelijk één halen.
|
|
|
Vinni
|
Topdag op Horst vandaag!
|
|
|
|
Vinni
|
Altijd vlagerig maar dat is ook wel eens leuk!
|
|
|
Dennisairtime
|
Ik vond het toch niet heel erg lekker. Wel ff gevaren en ook een paar keer goed hoog gegaan. Maar ik vond de wind gaten te groot. De vlieger deed erg zenuwachtig en viel soms in de gaten bijna uit de lucht. Ik hoop morgen op wat betere wind.
|
|
|
sjef
|
Nice Movie Der Torch
Vrijdag elkander net misgelopen pik
U ramt ehm lekker nieuwe naam voor u, Der Rammert!
Spijtig dat ik het heb laten voorbij gaan.
Gelukkig gaan ik over 2 weekjes poeder poepen!
|
|
|
|
JiePie
Geen avatar
Logs: 0 | 5 uur
|
Gister mooi eerste dagje van het jaar gekite, 's morgens was niks. Maar 's middags wat top! Wel afentoe van die niksvlagen, maarja het blijft Horst.
|
|
|
|
|
gnijzink
|
Staat er wind dan? Is trouwens zuid tot zuid-oost. Niet te doen!
|
|
|
|
sjef
|
Jo Mofo is dit in juli en dan 12 dagen of wa?
|
|
|
Vinni
|
Lijkt er wel op. Het is heel verleidelijk... Ik weet het nog nie
|
|
|
gnijzink
|
Jo Mofo is dit in juli en dan 12 dagen of wa?
Nee,is van 19 mei t/m 2 juni. 15 dagen inclusief appartement en vlucht voor €510,- Dit als we met 4 man gaan.
|
|
|
sjef
|
Het linkje geeft juli aan vandaar.
Dan word het ehm nie voor deze jongen
juli had het wel gekund.
|
|
|
|
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
beter dan horst met deze wind... maar heeft wel kleine oplaat plaats, kijk anders ff bij kitespots
|
|
|