kiteandre
Geen avatar
|
noem hem beultje jij beult ook altijd op het water miss wel leuk ?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
De handtekening van Vinni ja! Kreeg met die van jouw hele hordes overjarige "schaars" geklede mannen achter me aan....
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
De dingen die ze deden, lieten mij vrij koud! Openhaardblokken mee dus volgende keer...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whahaha.... Jaa je moet ook altijd zeggen dat ze je rits dicht laten zitten! dan verlies je kou... openhaard blokken is een optie...maar slaan met die pook gaat beter!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Whahaha.... Jaa je moet ook altijd zeggen dat ze je rits dicht laten zitten! dan verlies je kou... openhaard blokken is een optie...maar slaan met die pook gaat beter! Maak je geen zorgen, ik ben er al uit! Warmte genoeg met de kerst....
|
|
|
|
Alferink
|
He leon, hoe zou dat ding werken op playa sateh ??
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
Wel een lief beestje hoor
@leon wou je even voor stellen dit is Robin......
|
|
|
Vinni
|
Ja, ik heb al eens zo'n ding aan hem voorgesteld, gisteren. Ik legde hem in de kooi en hij werd meteen gruwelijk afgeslacht! Die slang dan..
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
hij is dus helemaal niet soet
|
|
|
Vinni
|
Jaweeel, die slang zat haar gewoon uit te dagen... Dan vraag je erom!
|
|
|
vissie
|
en die hond van de buren dan:O
|
|
|
Vinni
|
Dat was gewoon een lekker tussendoortje, vraag maar aan de locale chinees
|
|
|
shannon89
Gast
|
*voortaan ver weg bij vinnie blijft*
wat 'n killer!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Wel een lief beestje hoor
@leon wou je even voor stellen dit is Robin......
@Rich@rd>>>238,2 Kan Robin dezen ook niet meteen even te grazen nemen? Zijn de honden van m,n ouders en mij sint-bernards een kat en konijn Dommel 85 kilo Loebas 100 kilo Hoeft slang Robin de eerst komende 40 jaar niet meer te eten, en hoef ik ze even niet meer uit te laten.. En is cavia leon nog steeds intact.....
|
|
|
Spoon
|
damn dat zijn zware schoothondjes...
maaruh vinni.. hoe bevalt je persoonlijke stressbal?
|
|
|
Vinni
|
Hij is nog steeds in tact en word elke dag liever Ook word hij steeds nieuwsgieriger en gaat hij al lekker op onderzoek uit
|
|
|
Morres
|
Het-grote-huisdieren-topic?
|
|
|
robin..
|
vinni ja had toch ok nog een paard
|
|
|
|
Spoon
|
ik denk vanwege die chick....
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
toen je zn hok net aan t schoonmkn was heeft Leon snel de kabels bij KH door zitte knagen, hup site uit lugt. hij ziet er so soet uit marre... ik weet t ff niet, SHANNON89, wat jij?
|
|
|
Vinni
|
Ik had al zo'n vermoeden ja, hij zat me zo braaf aan te kijken. Iets te braaf....
|
|
|