|
Matthijs?!
|
Gozert!! Ik heb opzich wel interesse hierin maar waar wil je heen gaan en ik weet nog wel iemand denk ik die dit ook wel ziet zitten. Ook maar gelijk wat over mezelf naam spreekt voorzich 18 Jaar Scholier Arm Lieve ouders die kunnen sponseren en en en wel doorgewinterde kiter maar nog niet zo heel goed:P begin nu met unhooked zodra de warmte zich weer tevoorschijn laat komen na wat zoeken dat rot edit dingetje gevonden xD
|
|
|
opjebekrol
|
Maakt me allemaal niet zoveel uit! Ik wil gewoon knallen! Jij preferenties/ideeen? Later
|
|
|
Matthijs?!
|
ik zeg een plek dat een hemel voor wind, zon en vrouwen is maar waar dat laat ik horen zodra ik iets heb gevonden
|
|
|
opjebekrol
|
Haha, ik ben voor!
maar je had nog niks in gedachten?
Later
|
|
|
Matthijs?!
|
Nee, ik had niks in gedachten. Weet niet hoever jij wilt gaan?
Later
|
|
|
opjebekrol
|
maakt mij niet uit zolang de kosten maar te overzien zijn ik ga nu weer verder met apres skien!! later
|
|
|
To
|
ik ga van de zomer naar spanje bij rosas, ik heb nog 2 a 3 plaatsen over in de auto, ik rijd namelijk alleen en ga daar naar iemand toe. dus als iemand wil meerijden daarheen en je huurt een camping plek ergens daar zet ik je af, meerijden met vergoeding;)
|
|
|
koen-tjeee
|
@ Tikkie.
Wanneer vertrek je naar Rosas?
|
|
|
Steef S
|
Joow mensen,
Ik ben ook bezig met het plannen van mn zomer vakantie en dit is ongeveer mijn plan en hoe meer mensen mee gaan goed gezelliger natuurlijk:) ga in de periode van 10 tot 30 julli
Omdat ik ook een scholier ben van 19 jaar ben was ik ook op zoek naar een goede kitespot voor minimaal twee weken. Nu ben ik op tarifa uitgekomen omdat in de zomer de kans op wind ONWIJS groot is en het stappen schijnt daar ook echt heel chill te zijn. Allemaal van die openlucht barretjes aan het strand enzo. Kortom een perfecte kitespot.
Maar nu natuurlijk de kosten en het vervoer. Omdat Tarifa natuurlijk het zuidelijkste puntje van spanje is, is het echt heel ver rijden met de auto en aangezien ik nog niet echt lang mn rijbewijs heb durf ik die reis nog niet echt aan. Nu kwam ik op het volgende.
Ik woon zelf in Breda en pak de trein naar Dusseldorf. --> ong 30 euro heen en terug. Als je OV hebt dan is de heenreis gratis omdat dat nog binnen de geldigheids datum valt.
Vanuit dusseldorf met Ryan Air naar Malaga--> Ongeveer 150 euro heen en terug en bagage kosten splitten we door drie en dat is dan ongeveer 20 euro de man omdat je al je kitespullen natuurlijk mee moet nemen.
Vanauit Malaga naar tarifa met de bus --> 10 euro
In tarifa met het shuttlebusje langs de campings --> 1,50
Campings aan het strand--> als je met zn drien bent incl een tent--> 8 euro per nacht
KORTOM: Een topspot met een super leuk dorpje voor niet veel geld, aangeizen je in de zomer vaak alleen al 500 euros voor de reis alleen betaald.
Ik hoor het wel;)
Greetz Stefan
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Als ik jou was zou ik dan vanuit Malaga een autotje huren, dat is ook leuk als je daar zit om een beetje rond te touren (bv ff naar Gibraltar). En het dorpje zit ook niet op loopafstand van de kitespot (5km verder). Vergeleken met nederland vindt ik de spanjaarden erg beleeft in het verkeer, er wordt ook niet echt hard gereden oid.
|
|
|
Steef S
|
Heey vliegeraar,
Ik zat daar inderdaad ook aan te denken maar kan je dan al een auto huren als je 19 bent ( tegen die tijd ben ik wel al 20 trouwens en 1,5 jaar me rijbwijs )?
Zoja, weer jij mischien een adresje?
Groetjes,
Stefan
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Het beste kan je ff bellen met D-Reizen, zij verhuren via Holiday Cars en zijn denk ik ook een van de goedkoopste. http://www.holidaycars.com/24seven/?f=274"Vraag Wat is de minimum leeftijd voor het huren van een auto? Antwoord De minimum eisen voor het huren van een auto kunnen per verhuurder verschillen. De meeste verhuurders houden een minimum leeftijd aan van 21 jaar, daarnaast moet je minimaal 1 jaar in het bezit zijn van een rijbewijs. Tevens moet de klant de waarborg in de meeste gevallen per creditcard achterlaten. Controleer dus altijd de voorwaarden van de desbetreffende verhuurder." Dus gewoon iemand van 21 met rijbewijs meenemen
|
|
|
Steef S
|
Bedankt voor je informatie. Ik zal is wat gaan zoeken.
Groetjes
|
|
|
To
|
@ Tikkie.
Wanneer vertrek je naar Rosas?
10 a 11 juni
|
|
|
Matthijs?!
|
Heey Steef
Tarifa lijkt mij inderdaad een goed plan echter in een tentje verblijven wat minder misschien kunnen we daar een goede en goedkope appartement vinden of iets dergelijks Een vriend van me is rond die tijd daar ook alleen weet ik zelf nog niet zeker ik dan vakantie heb moet ik even nakijken denk het wel eigenlijk
je hoort van me;)
|
|
|
Steef S
|
Een appartement is natuurlijk altijd wel chill inderdaad maar ik denk dat het aardig prijzig zal zijn. Als je met zn drien verblijft op een van de campings aan het strand in tarifa kost dat ongeveer 8 euro de man per nacht dus dat is zeker nog wel te doen maar als jij een leuk appartement weet hoor ik dat graag;) We spreken elkaar nog
|
|
|
opjebekrol
|
Zo ik ben echt net 2 min geleden terug gekomen van wintersport dus nu kan ik eindelijk even goed reageren!
Misschien is het handig om binnenkort echt even een groep samen te stellen of een bestemming of iets dergelijks? Anders blijven er maar ideeen komen etc...?
Later
|
|
|
Emma
|
-
|
|
|
Emma
|
Hey Steef, Dat voorstel van jou klinkt wel goed (en goedkoop) Ik heb alleen wel net al een vakantie geboekt van 5 t/m 13 juni. Wanneer dacht je te gaan? En zijn de vluchten nog steeds wel zo goedkoop? Vaak kan dat snel hard oplopen. Groetjes, Emma
|
|
|
Steef S
|
Heey Emma,
Wij gaan van 13 julli tot 26 juli:) We vliegen van dusseldorf naar Malaga. Dan boeken we daar een hostel en dan gaan we daar de volgende dag mischien ff kiten en daarna door naar marbella, ook ff een dagje kiten en een beetje stadje bekijken en de andere anderhalve week verblijven wij in tarifa:) ( allemaal met openbaar vervoer, is niet zo duur namelijk daar) Zou chill zijn als we een leuke groep konden vormen, kunnen we savonds lekker chillen opt strand of wat biertjes pakken in tarifa zelf;)
BTW, Lucas, wat vind jij van het tarifa plan?
Groetjes Stefan
|
|
|
Molliebollie
|
weinig interesse zo te merken ik ben heel aardig hoor Dan moet je het wel zelf zeggen cker Lucas? Vond je maar een vervelend en irritant mannetje in El Gouna vorig jaar En nu nog erger (welke gek heeft er dan ook echt alleen maar tijd in het hoogste punt van het hoogseizoen, waar je 20.000 euri meer betaald voor je reis dan een maand eerder )
|
|
|
Molliebollie
|
Joow mensen,
Ik ben ook bezig met het plannen van mn zomer vakantie en dit is ongeveer mijn plan en hoe meer mensen mee gaan goed gezelliger natuurlijk:) ga in de periode van 10 tot 30 julli
Omdat ik ook een scholier ben van 19 jaar ben was ik ook op zoek naar een goede kitespot voor minimaal twee weken. Nu ben ik op tarifa uitgekomen omdat in de zomer de kans op wind ONWIJS groot is en het stappen schijnt daar ook echt heel chill te zijn. Allemaal van die openlucht barretjes aan het strand enzo. Kortom een perfecte kitespot.
Maar nu natuurlijk de kosten en het vervoer. Omdat Tarifa natuurlijk het zuidelijkste puntje van spanje is, is het echt heel ver rijden met de auto en aangezien ik nog niet echt lang mn rijbewijs heb durf ik die reis nog niet echt aan. Nu kwam ik op het volgende.
Ik woon zelf in Breda en pak de trein naar Dusseldorf. --> ong 30 euro heen en terug. Als je OV hebt dan is de heenreis gratis omdat dat nog binnen de geldigheids datum valt.
Vanuit dusseldorf met Ryan Air naar Malaga--> Ongeveer 150 euro heen en terug en bagage kosten splitten we door drie en dat is dan ongeveer 20 euro de man omdat je al je kitespullen natuurlijk mee moet nemen.
Vanauit Malaga naar tarifa met de bus --> 10 euro
In tarifa met het shuttlebusje langs de campings --> 1,50
Campings aan het strand--> als je met zn drien bent incl een tent--> 8 euro per nacht
KORTOM: Een topspot met een super leuk dorpje voor niet veel geld, aangeizen je in de zomer vaak alleen al 500 euros voor de reis alleen betaald.
Ik hoor het wel;)
Greetz Stefan
Ik heb dit gedaan (maar dan via Amsterdam met Vueling), maar met bus Malaga -> Tarifa en de pendelbus die langs de campings gaat etc. en koste totaal ongeveer net zo veel als ik in El Gouna met alle luxe (ALL-IN Hotel tegenover een camping in Tarifa waar ik toen ook nog eens van afgetrapt werd, maar dat ter zijde) kwijt was. Maar als je van een Spartaanse vakantie houdt kun je het inderdaad doen.
|
|
|
Steef S
|
Hmmm... ik heb ook naar el gouna zitten kijken maar daar betaal je voor 2 weken minimaal 900 euro ( incl materiaal erbij en belastingen toch zeker wel 1000 euro) en ik ga naar tarifa voor 200 de vlucht ( alles inbegrepen dus ook materiaal ) en dan 450 euro voor de camping ( delen met zn drien is 150 de man ) dus al met al zit ik voor 350 euro twee weken in het wind capital van europa met een camping aan het strand:) Opzich best een goede deal vind je ook niet Greetz
|
|
|