HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Door de weeks kan ik alleen 's avonds. en aangezien Horst het dichtst bij is ga ik dan meestal daar heen. Dus als je met ''de grevelingen'' grevelingendam bedoelt, daar zal ik niet snel zijn.
|
|
|
Evi
Geen avatar
|
Thanks voor al de tips! Volgende week maar eens kijken voor materiaal.
|
|
|
RFAC
|
hee het weer voor woensdag en donderdag ziet er wel gusntig uit he?
wie zijn er?
|
|
|
Rubon
|
Beide dagen waarschijnlijk in de ochtend Als de wind dan een beetje mee zit
|
|
|
an
Geen avatar
|
woensdagavond waarschijnlijk bij grevelingendam of brouwersdam
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Morgenavond nog iemand ?, ziet er vaarbaar uit tot nu toe
|
|
|
|
tgroot
|
kheb wel zin, maar wind ziet er matig uit? het gaat woensdag pas los denk . . . . waar kijken jullie?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Vanaaf ff kijke of het nog wat is. Waarschijnlijk genoeg wind, maar ook windstoten. Voor de beginners, je kan gaan kijken, maar ga in ieder geval van het water als er een bui aankomt.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Inderdaad lekker windje, eerst met de 10 later de 7 gepakt. Vanavond mensen aanwezig ?
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Als het goed is ben ik er Nou maar hopen dat er geen storingen bij de klanten zijn vanmiddag
|
|
|
RFAC
|
jammer dat ik gister op een andere locatie was, waar ik niet gekite heb zo te merken was het wel te doen op horst, laten we hopen vanavond ook! dan zal ik erbij zijn
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Als ik hier (Zwolle) de wind bekijk en vergelijk met gister, moet het vandaag volgens mij ook wel te doen zijn op Horst.
|
|
|
Gixxer
|
Gaat vast goed komen. Zie jullie vanavond denk rond 17:30. @RFAC heb je al een parkeerpas?
|
|
|
erikwww
Logs: 0 | 213 uur
|
Was heerlijk vandaag op Horst, eindelijk m'n 9m eens kunnen gebruiken. Van 11.00 tot 16.00 bijna non-stop gevaren. Morgen ziet de wind er ook goed uit, ben er dan ook weer overdag.
Er was vandaag een beginner (witte kite met oranje LE/struts) aan t kloten waar ik niet van weet of het wel goed is afgelopen. Ik zag hem op een gegeven moment voorbij de haven in de vaargeul bezig en even later bij het riet aan de overkant ver voorbij de haven. Ik heb hem de rest van de dag niet meer teruggezien. Waarschijnlijk is hij er bij Zeewolde uitgegaan.
|
|
|
RFAC
|
was een lekker avondje knallen op horst!
|
|
|
RFAC
|
oja bij zeewolde uitstappen met wind uit het N vind ik netjes hoor
|
|
|
|
Gixxer
|
Was inderdaad een prima avondje. Begonnen met de 9m > te weinig constante power Toen naar de 11m > te veel constante power (zelfs compleet gedepowered) Toen 11m stuurlijnen 2 knopen korter en toen was ie perfect Zo met N NW wind beginnen op horst en uitstappen op Zeewolde...... damn das geen beginner maar een pro. Als je met die wind zoveel hoogte kunt lopen........ zelfs al zou je helemaal afdrijven kom je op Strand Nulde uit
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Gister redelijk kunnen varen met de 7, vanavond nog mensen ? Als er weer dezelfde windkracht is ga ik met m'n 10
|
|
|
Gixxer
|
Denk het wel. Zit nog wel even buien radar te checken want het ziet er wel heftig uit met die orkaan vorm van de buien.
|
|
|
|
|