Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zondag kan ik helaas niet...
Ik ga morgen dan ook maar naar de Brouwersdam. Hoe laat zijn jullie er?
|
|
|
Faxie
|
21 Knopen trouwens, met stoten tot 32 rond 5 uur. Ik heb alleen een 11, dus probeer ik het daar maar mee. Moet te doen zijn toch
|
|
|
Faxie
|
Ik kijk net op google maps trouwens.... Brouwersdam met Zuid?!? Lijkt me een Noord spot...hoe zit dat?
Moet ik rekening houden met stenen/schelpen/scherp spul?
En er is daar toch een winkel? Zijn daar surfschoenen te halen?
|
|
|
|
Faxie
|
Wind is ZZZW Nouja als ik onderaan begin dan zal ik wel niet te ver afdwalen hehehe. Kan ik gelijk upwind oefenen. Maar hoe laat? Half 10 laag water, 4 uur hoog water. Dus een vroegertje? Zorg ik dat ik er rond half 10 ben.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Brouwersdam lijkt me niet verstandig met Z-wind Rockanje is de enige goede plaats. Maar daar zal het wel druk zijn. Ik kan morgen helaas niet. Een klant heeft een aantal spoedorders gedropt. Dus geen Brabantvlag om bij te verzamelen. Waarschijnlijk ben ik zondag wel van de partij.
|
|
|
|
paul56
|
Yep, Borselle is Jullie zouden ook Rilland kunnen uit proberen. 12:00 Laag water.
|
|
|
|
paul56
|
Vlissingen lijkt mij ook prima. Ik weet alleen niet waar je daar mag kiten. Op "spots" is niets te vinden.
|
|
|
|
|
|
|
|
Willy77
|
Hallo Allemaal, Ook ik kom uit Breda. Ik heb vanwege mijn werk niet al teveel tijd om te kiten, maar als ik ga kan er zeker iemand mee rijden. sebbi weet daar inmiddels alles van. Zijn vriendinnetje heeft vorige week vrijdag de eerste fotootjes van mij geschoten. Ik zal ze ondanks niet zo spectaculair toch maar posten......
Groet en tot op het water
|
|
|
Willy77
|
hierbij de tweede
|
|
|
paul56
|
@willy77; leuk weer een enthousiaste kiter bij de "groep" te hebben @gijs; ik heb geen voorkeur. Vind het wel leuk om een nieuwe spot evt. uit te proberen. Maar we moeten niet teveel tijd aan reizen kwijt zijn. kunnen we beter op het water besteden Heb jij een voorkeur?
|
|
|
gijs1234
|
Paul ik vind het niet erg om te wandelen En wat bij te kletsen, als we vroeg zijn hebben we de hele spot voor onszelf...
|
|
|
an
Geen avatar
|
wordt morge de grevelingen, zondag brouwersdam. .... tot dan mensen!!!
|
|
|
paul56
|
Gijs en ik gaan zondagochtend vroeg naar Playa (oostvoornse strand). Lekker vroeg voor dat de klasjes komen @iedereen die naar de Grevelingendam gaat morgen. Zorg dat je goed hoogte kan lopen. want anders kom je niet meer terug van de overkant
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey paul en gijs Hoe laat zijn jullie zondag op de playa? Lijkt me gezellig om aan te haken voor t stukkie wandelen Als k morgen nog ga, ga k naar schellinkhout Have fun iedereen en tot zondag iedereen die naar de playa gaat
|
|
|
Faxie
|
Wat ik lees bij het spotgedeelte op hanglos wordt kiten aan de zuidkant van de Grevelingendam gedoogd.
Ik ga de Grevelingen dan proberen. Rilland heb ik geen zin in want dan zit m'n kite weer onder de modder, en Brouwersdam lijkt me niet geweldig met Zuid.
Hoe kan ik jullie herkennen? Ik heb een witte Bandit Tres 11 en een zwart/rode Naish Haze, wetsuit met blauwe oksels.
|
|
|
|