Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Bij Brouwersdam is toch dat WK jeugd windsurfen? ...
Ik ga naar Vrouwenpolder of Domburg waarschijnlijk.
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Leuk, ik kom zaterdag ook naar ouddorp
@paul,jeroen hoe laat zijn jullie er zaterdag als je om 9 vertrekken?
|
|
|
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
Succes zaterdag!! Kan helaas niet ...ff credits opbouwen!! mn vriendin wat aandacht geven..
|
|
|
|
|
Faxie
|
Hm ik vind Ouddorp eigenlijk net te ver....
Moet er nog even over denken...
Als het zondag een beetje droog lijkt te blijven ga ik 2 dagen.
|
|
|
gijs1234
|
Jeroen is ook voor Ouddorp/Langedijk. Wij rijden ca. 9:00 weg.
Ik ben er ook rond die tijd
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Jammer dat je niet kan thierry, maar wel n goede reden Zou ze t niet leuk vinden om ook te leren kiten? Dan kan ze de volgende x gezellig mee Veel plezier iig, wij zullen vd wind genieten voor je
|
|
|
helium
|
Misschien kom ik morgen ook richting Ouddorp, lijkt gezellig te gaan worden met al die brabanders. Waarschijnlijk eerst op pad voor een nieuwe set. 7 en 10m Ozone C4
Cheers!
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Wauw: Ozone!! Daar wil ik ook heen volgend jaar, maar dan een Edge of Catalyst
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Helaas moet ik morgen overdag werken en heeft mijn vrouw de auto mee Ik ga dus voor een avondsessie. Voor iedereen die morgenochtend al gaat, have fun (en laat nog wat wind over voor de namiddag/avond )
|
|
|
Willy77
|
Vandaag lekker met sebbi naar autostrand geweest enheerlijk gevaren met de 10,5 tot de bui kwam. Lekker aan mijn hoogte vannmijn sprongen kunnen werken en eindelijk een paar grote sprongen ook goed geland. Marijtje, hoe zijn je srongen gegaan vandaag? Hoe was ouddorp? Gr. Willem
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Vandaag op Ouddorp vanaf ca. 10:30. Wind in begin ca. 18 - 20 kn. Later 22-24 kn. In volgorde van aanwezigheid: Gijs, Paul, Jeroen, Vincent (vriend van Mareitje), Mareitje, Rob en Nicky. Hoe was het? Brekende golven en daar een HELEBOEL van. Voor mij veel te moeilijk Rob daarentegen was met zijn nieuwe speeltjes HEERLIJK golven aan het berijden. Gijs had bijna een "Kevin Langeree knietje" en Nicky had het na een kwartier al gezien. Rob en Nicky gingen naar Brouwersdam. Wat mij betreft: ik heb nog een hoop te leren voor dat ik weer naar Ouddorp ga
|
|
|
Willy77
|
Ik had inderdaad gezien dat de meeste naar ouddorp gingen, maar voelde me met mijn niveau niet goed genoeg ommhet ook te wagen, vandaar naar playa.
Gaan jullie morgen ook nog? Ik moet overslaan, heb alleen een 10,5 meter, dus dat wordt morgen niks met stoten van rond de 30 knopen.
Voor diegene die wel een kleine kite hebben, heel veel plezier!
Willem
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Het was vandaag inderdaad heel hard werken in die golven leuk om een keer gedaan te hebben, maar ik sluit me geheel aan bij paul: er is nog veel te leren voordat ik 2 meter hogen golven met 6 seconden tussenpauze aankan.... nu was het vooral een goede workout Vandaag dus helaas geen gecontroleerde jump gemaakt met mijn kite.... ... maar een golf dient ook als een springplank, dus ben wel weer een paar keer 0,5 m van t water af geweest @willem, klinkt goed!! mooie sessie gehad op de playa Volgende keer wordt t weer vlak water voor mij:, of B'dam of de playa:) Morgen sla ik ook ff over, erg hard en veel regen Volgend weekend hoop ik jullie weer te zien, op vlak water groetjes Marijtje
|
|
|
Faxie
|
Ik was op de vrouwenpolder, en had hetzelfde als jullie: Erg veel en voor mij hoge golven. Ik zou zonder kite het water bijna niet eens inkomen, met kite was erg zwaar. Ook jammer van het lage water waardoor je na 6 meter al tot boven je heupen in het water zat... weer een slechte timing van mij eigenlijk....
Eerste keer voor mij dat ik echt op een onrustige zee zat, dus wel goede ervaring (en workout) verder, maar heb niet echt veel gevaren helaas.
Misschien dat ik morgen nog wel ga... maar dan wel iets later en ik neig naar Krabbendijke of Rilland.... wel westenwind dus moet nog even kijken.
De regen blijft redelijk weg uit het Zuidwesten, en trekt rond 1600 helemaal naar het Oosten.
|
|
|
helium
|
Zijn jullie niet meer naar Brouwersdam gegaan Paul? Het was nog best lekker weer op een klein buitje na dan. Volgende x idd weer vlakwater opzoeken.
Tot de volgende!
mijn nieuwe C4 rockte bigtime! Ben erg content met de overstap naar C-shape
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Gisteren ook op Ouddorp gevaren.Ik was die kerel die een paar x dik gespoeld werd met die 11m² blauwe edge... Vond die golven wel lekker maar het vraagt zoveel aandacht van je. Daarna nog even op de Dam gaan varen met de C4 8m² op het vlakkere water, na een paar loopjes scheurde de strap van men board
|
|
|
helium
|
Gisteren ook op Ouddorp gevaren.Ik was die kerel die een paar x dik gespoeld werd met die 11m² blauwe edge... Vond die golven wel lekker maar het vraagt zoveel aandacht van je. Daarna nog even op de Dam gaan varen met de C4 8m² op het vlakkere water, na een paar loopjes scheurde de strap van men board Ik zag je varen op Ouddorp, hoe zijn die Edges vergeleken met je C4 Airtime moet bijzonder goed zijn!
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Gigantisch upwind en een hoge vaarsnelheid.. Airtime is ook dik in orde.
Vliegt totaal anders dan een C4, maar is dan ook gemaakt voor race / old-school.
|
|
|