Geelco
|
Tering, dit kan bijna niet serieus zijn toch?
Helaas is het wel zo. Wat apart, en volop andere de schuld geven (gezien zijn lichaamstaal) Wat een vent...
|
|
|
Dennuzzz
|
ja ik zag 'm al op hanglos, want een ongelovelijke !@#$%^&*()*&^%$#@!
PS zie dat board aan ze leash vast eens ff vliegen !(2:05) Waajoo:P
|
|
|
|
Micha van Duinen
Geen avatar
|
niks niet. gewoon je kite knive pakken en zijn kite door midden snijden. wat een ongelovelijke ass zeg. Geen wonder als er zulke flapdrollen rond lopen met kites dat we onze spots aan het kwijt raken zijn.
|
|
|
leeany
|
niks niet. gewoon je kite knive pakken en zijn kite door midden snijden. wat een ongelovelijke ass zeg. Geen wonder als er zulke flapdrollen rond lopen met kites dat we onze spots aan het kwijt raken zijn.
Heb er hier in Nederland nog nooit zo één gezien. Onzin dus om dat als rede op te geven. In het buitenland heb ik er echter al voldoende gezien, van deze idioten.
|
|
|
|
Mutantbasse
|
Die mag wel een lesje bij mij volgen offshore aan de 16m M5 met een vast gelaste chickenloop
|
|
|
Dennisairtime
|
Lijkt wel of tie bij 1.42 aan het vissen is. Wat een eikel. Een tijdje terug was er een duitser bij strand horst die net zo deed als hij. Zijn vrouw hielp hem bij alles. Kite op laten, board aan geven, enz. En hij ging tekeer tegen haar, ongeloofelijk. Volgens hem deed zij alles verkeerd. Maar i.p.v. rustig te blijven en normale aanwijzingen te geven bleef hij maar schelden. Wat een eikels heb je er soms bij.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Tja, hij heeft in iedergeval één ding wel begrepen. Als je met je kite op 12 uur gaat staan klooien en je een rollerleash als katepult aan je bord bevestigd dan is een helm geen overbodige luxe.
|
|
|
HDFrank
|
Dames en Heren, Als je de link bij het eerste bericht helemaal uit leest kom je er achter dat hij bij twee dealers een kite wil testen en ze allebei naar de Kl*te ramt.(laaste bericht vert komt uit hanglos) Het is een Franssoos. Hij verteld bij de dealers dat hij een kite wil kopen, maar eerst testen. Vandaar dat hij met nieuw 2010 spul staat te K*tten. Als de gear het begeeft,zegt hij dat het een productie fout is. Dus kite leeg laten lopen lijkt me de beste optie, anders kan de dealer naar zijn gear fluiten. Ps: Waarom hebben al die schreeuwlelijke eikels zulke mooie en volgzame vrouwen..????? Misschien moet ik zelf ook maar wat harder gaan blaffen. Hahahah
|
|
|
helium
|
Vind t zielig voor de dame die erbij is
Wat een Jerk`off
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
ongeloofelijk die gast als ie door mijn vlieger heen ging trok ik hoogst persoonlijk zijn ballen eraf
|
|
|
|
adbeamer
Geen avatar
|
nu snap ik waarom ze bij ons in belgie nu zo streng worden door zo n mensen moet ik nu een lycra dragen met een lelijk kleur
|
|
|
|
Lude
|
Hopen dat hij die leash blijft dragen, lost het probleem zich uiteindelijk zelf op
|
|
|
HDFrank
|
Als het probleem zichzelf heeft opgelost wil ik zijn vrouw wel overnemen. En haar gebruiken als voetslaafje of elk e andere vorm van slavernij. Zij is dit tenslotte gewend, je moet haar toch een beetje gebalf doen toekomen. ....
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
ongeloofelijk die gast als ie door mijn vlieger heen ging trok ik hoogst persoonlijk zijn ballen eraf HAHAHAHAHAHA.....
|
|
|
Marko
|
Wat een idioot....
|
|
|
TheMatti
|
sloopt hij nou die bandit?
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
ik zou haar gewoon met respect behandelen, als ze zo'n klooootzak al bemind dan is het voor ons al snel een wereldwijf
|
|
|
Willy77
|
Gisteren naar de playa in oostvoorne geweest en daarna even naar eurofoun geweest. Zien we daar iemand op het meer oefenen samen met zijn vriendinnetje binnen de strekdammetjes.
Kite loopte erg vreemd en leek ons geen stuurfout meer, dus wij erheen....
Bleek zijn naish door de lijnen zijn gegaan en daardoor moeilijk bestuurbaar.
Verder viel ons op dat hij geen leash had en vroegen hem met het voorbeeld van onszelf in de hand of hij iets soortgelijks had.... Ja dat heb ik thuis, wist niet waar dat voor diende *&^%$#@
Zijn flink pissed geworden en konden ons nog een beetje inhouden vanwege de milde omstandigheden, maar hebben hem/hun duidelijk gemaakt dat het exit moest zijn tot het moment dat ze een paar lessen hadden genomen.....
We hebben wel even laten zien waar hij de leash vast moest maken in de toekomst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|