S@nd3r
|
ik wil zo ook wel ff gaan hoe laat ben je d'r
|
|
|
|
|
S@nd3r
|
is goed, zie ik zo
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog iemand zin om te gaan kiten vandaag, bijv. ter hoogte van de locatie van de Spot? Het is fris, maar de wind is redelijk goed.
En was het wat vandaag ???
|
|
|
Marko
|
Volgens mij is er wel goed wind lees meer verhalen..
|
|
|
BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Uurtje gevaren, kort maar krachtig. Goede wind voor een 13 m2. We waren met zijn 2-en. Sander, thanks! Temperatuur was ook goed te doen, alleen in vingertoppen wat weinig gevoel. Hopelijk kunnen we nog wat vaker dit seizoen..
|
|
|
BP
Geen avatar
|
Zondag 12 december 's ochtends nog even varen als er nog genoeg wind is overgebleven van vandaag? Misschien een van de laatste dagen met nog een 'luxe' buitentemperatuur....Ik denk aan een uur of 10. 's middags zou de wind minder worden en ook naar NO draaien, is een minder goed plan.
|
|
|
|
LOEN
|
Gaat er donderdag wellicht vrijdag nog iemand naar zandvoort? Wat is de situatie daar nu, de spot is dicht?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Wil morgenochtend/middag als de wind oke is wel even kite. Dacht er eerst aan om naar Wijk te gaan, maar omdat ik uit Utrecht kom is Zandvoort ook goed te doen.
|
|
|
LOEN
|
Ben momenteel vanuit Amsterdam afhankelijk van OV dus vandaar Zandvoort. Ik ben benieuwd of er in de winter ook wat te beleven is daar.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Wil morgen voor mijn werk gaan, heb om 15 uur een afspraak in Amstelveen. Ga morgen met de auto, dus als je wilt carpoolen naar wijk.?
|
|
|
To
|
waar zien jullie morgen wind
|
|
|
|
LOEN
|
Hi Robbert, excuus voor late reactie, had het niet meer gezien. Kan zelf alleen in de middag gaan dus zou ZV worden maar kijk het nog even aan...
|
|
|
robbertvandermeer
|
En nog wezen kite? Wind kwam in de middag opzetten..
|
|
|
LOEN
|
Nee helaas, ander dingen ingepland, vandaag niet veel soeps. Wellicht dit weekend.
|
|
|
Yoram
|
The Spot is er in de winter helaas niet en zonder The Spot vind ik het daar maar een dode boel. In maart gaat The Spot weer open , 26 maart is het openingsfeest. Zie jullie dan vast ook weer op het water daar
|
|
|
LOEN
|
Ah oke in maart weer open... Thanks voor de info, kan ik mijn kite quotum eindelijk weer eens opschroeven. Cheers
|
|
|
BP
Geen avatar
|
Nog liefhebbers voor vandaag? Nu nog ZW, net genoeg voor een grote kite misschien. Denk aan een uur of 10 (middag is mogelijk beter, maar kan ik niet).
|
|
|
LOEN
|
Morgen (woensdag) iemand?
|
|
|
Yoram
|
Nog mensen die meedoen aan Down to The Spot?
|
|
|
BP
Geen avatar
|
Windguru voorspelt voor morgen, woensdag 30 maart 14 + knopen ZW in de middag. Nog liefhebbers? Als het ook echt waait, dan vanaf ongeveer 1500 uur.
|
|
|