[quote wazzaah] Leuk verslag
heb je toch kunnen spotten op de groepsfoto, was ff zoeken
[quote wazzaah]
@wazzaah, toen die camera r aan kwam wilde ik wegrennen, mocht niet, geprobeerd op de grond te zitten, ben overeind getrokken, zei dat mn KB4girls lycra onder me wetsuit zat: boeide ze niet, dan maar achter n blonde kop verstoppen
Verslag v Kristin:
http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2370847@ann, @audrey. Die meiden voor de clinic komen voor Boese. Ze is .mmm., charismatisch, gedreven, streng, down to the ground, super bijzonder. Dit gevoel gaat over in de hele groep. We steunen en pushen elkaar. Best wel veel meiden waren op eerdere clinics (Egypte, Hawaii, Dtsland, UK) geweest, en toch vormen ze geen “kliekjes“. Er worden banden gesmeed, 2 van die meiden hadden elkaar ook zo leren kennen. De 1 woont 4 uur rijden vd ander en vaak vertrekt ze middernacht vanuit haar woonplaats, komt om 4 uur a.m. aan bij de ander stort in op de bank, en gaat r vriendin om 7 uur wakker trappen om in t water te springen. Deze meiden kennen geen afstand. Kristin vertelt vrij zakelijk op KF wat r is gebeurd, echter tis echt veel maffer. Niks was overgeorganiseerd. Heb in tijden niet zo gelachen maar vooral verbaasd gestaan wat meiden doen. T is maar goed dat r mannen zijn op deze wereld, wordt de wereld normaler van.
Er is E 1.300 opgehaald door 22 meiden, 3 dagen lagen lang plezier. Probeer daar maar van te leven. Schaam me echt rot om voor dit bedrag. Je wilt niet weten wat de meiden in NY doen, als je t wilt horen…
Voor ieder die dit leest: als je werkt in een internat. bedrijf op t gebied van ICT, voedingsmiddelen, wind/olie/gas industrie, EU subsidies zend mij een PM, ik wil graag lobyen voor KB4girls en kan dat op n professionele manier doen. Sta op uit die luie stoel en zend me die pm