Idefixe
|
ff leuk om te plaatsen? Een hogedruk gebied geeft over het algemeen weinig wind, onweer word je al helemaal niet vrolijk van. Doe maar weer een beetje herfst zou ik zeggen......
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
Ja ff leuk om te plaatsen!! Niet? Onweer word je niet blij van idd maar zon wel! Nu maar hopen dat het een beetje wind met zich meebrengt!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nou, ik heb nog liever onweer dan een stabiel hogedrukgebied waar in de regel zelden wind uit voortkomt. Onweer hagel etc is altijd machtig om mee te maken, als je maar op tijd het water af bent
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
ahaha ok niet echt lekker om te kiten dus! Weer wat geleerd;)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooi weer Google translate naar het kiteboarderiaans: Wat een klote weer!
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
Op naar het wakeboardpark:D Zon is wat mij betreft altijd goed!
|
|
|
|
|
wazzaah
|
Vandaag en morgen dus nog ff van de wind genieten
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
wahah grappig. In de veronderstelling dat ik een positief bericht naar buiten bracht blijkt dit toch niet zo positief te zijn als ik dacht! Op naar de herfst dan maar!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Je kunt je ook afvragen of je wel een echte kiter bent Thommy. Anders had je kunnen weten dat onze definitie van "mooi-weer" toch wat anders is als de gemiddelde Nederlander.
|
|
|
Morres
|
ik vind het mooi hoor, overdag tijd om te werken zonder wind, en vanaf 17.30 thermiek op kornwerderzand, alleen jammer dat ik strotverkouden van ijselmeerwater ben
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
@evan, ja of gewoon een beginner;) niet meteen oordelen he;)
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Goh...je zal maar net een Flysurfer Speed 3 DLX 21 m2 hebben aangeschaft
|
|
|
Morres
|
ja, idd, kan je niet meer, na de zomer, op vakantie naar de zon :+
|
|
|
SnaaK
|
yeehaaa termiek met de 19 speed 3 deluxe, paraglide tafarelen
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Je kunt je ook afvragen of je wel een echte kiter bent Thommy. Anders had je kunnen weten dat onze definitie van "mooi-weer" toch wat anders is als de gemiddelde Nederlander.
hahaha heel herkenbaar, idd vorig weekend was het prachtig kiteweer, maar de meeste mensen vonden het k.tweer.
|
|
|
Yoram
|
Beter brengt de warmte ook wat wind mee. Op het strand zitten voor 1dagje leuk, maar het moet niet 1wk lang niet gaan waaien.
|
|
|
darky001
|
geef mij maar een weekje K*T weer dan kan je tenminste het water op. dit is ook 2x niks
|
|
|
Vinni
|
geef mij maar een weekje K*T weer dan kan je tenminste het water op. dit is ook 2x niks
Huh, maar ik lees hier net dat k*t weer zonneschijn betekend? Nu snap ik het ff niet meer
|
|
|
an
Geen avatar
|
zon en wind.. das het meest ideale wat mij betreft...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zon en wind.. das het meest ideale wat mij betreft...
bedoel je dit ........ ?
|
|
|
|
|