|
Aquarius
Geen avatar
|
Super deze grafieken. Bedankt!! Met deze grafieken zal het ongetwijfeld ook meer gaan waaien.
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
Opties > help > over IE / about sorry evan zit wel veel op de computer heb er alleen niet veel verstand van. waar zoek ik dat in op? sorry kan wel veel maar niet alles ieder zijn ding.
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Geen idee, wij hebben een Mac en alles werkt prima. Ben er erg happy mee. Superactie.
|
|
|
geloof68
|
Het betere kluswerk, credits voor de bouwer(s) !
|
|
|
hehuis
|
Hoe kan ik naar een grafiek dieplinken? Voor de smartphone?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Niet, alleen naar de hele pagina. Dat is het enige nadeel van deze manier van gegevens presenteren.
|
|
|
|
|
hehuis
|
Jammer, maar het ziet er erg gelikt uit. Staat in mijn favorieten.
|
|
|
kiter.raphael
|
evan ik denk internet explorer 7 want hij vraagt steeds voor een update voor internet explorer 8 dus ga ik die eerst wel downloaden. dan kijk ik nog een keer of hij het doet.
alvast bedankt
|
|
|
kiter.raphael
|
aan evan en laurens
IE8 gedownload maar doet het nog steeds niet. las iets op google over dat IE9 niet geschikt is voor windows xp (dat is wat om mijn laptop zit) weet iemand daar iets van
ps vind de grafieken wel weer top geworden nu alleen nog kunnen zien op eigen pc.
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
@ Raphael, als verder niemand problemen heeft om het te bekijken (zelfs niet diegenen met dezelfde browser) ligt het waarschijnlijk aan jou systeem en kunnen wij er vanaf hier verder weinig aan doen als dat echt het geval is. Laat er desnoods iemand met verstand naar kijken of installeer je PC eens opnieuw, dat je nog IE7 draaide geeft al aan dat dat geen onnodige luxe is.....
|
|
|
kiter.raphael
|
bedankt ga er even naar kijken / laten kijken ziet er wel top uit hoor miste het al maar is nu weer goed gekomen top . Wat moet je als kiter zonder kitehigh
|
|
|
ThomasC
|
Niet, alleen naar de hele pagina. Dat is het enige nadeel van deze manier van gegevens presenteren.
Ah, dat is jammer, want het zou super zijn om deze grafiek (zonder gedoe eromheen) op de smartphone (in mijn geval blackberry) te kunnen zien. Komt dat misschien nog? Nog een andere tip: misschien kunnen de schalen van windkracht en richting ruilen van kant? Dan heb je de windkrachtschaal (waar ik het meest geïnteresseerd in ben) het dichtste bij de huidige waarde staan, wat makkelijker afleest.
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dat is zeker jammer ja, moeten nog eens kijken of het lukt om dezelfde gegevens in een afbeelding te krijgen zodat het op ouder browsers en smartphones ook te zien is, alleen is het interactieve dan eruit.
Vanaf vandaag zijn trouwens ook "Oosterschelde 4" en "Marollegat" toegevoegd.
|
|
|
Gehaktdag
|
mooi tnx
is het ook mogelijk om door te klikken naar alleen een bepaalde locatie? wil oosterschelde4 in een iframe krijgen..
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Android (opera mini?) ondersteund geen SVG.. In nieuwere versies wel. Desondanks moeten we kijken of er ook een statische img pagina kan worden gemaakt voor mobiel:)
|
|
|
|
Mich
|
Supermooi!!! als 't op de android ook nog te bekijken is in de toekomst, dan is het helemaal super :-)
|
|
|
Evan
Administrator
|
Weer even wat aan het pielen geweest, maar nu staan er overal ook knopen bij (berekend met de factor 1m/s = 1.94384449 kn) en tevens ook dunne sublijnen zodat makkelijker is te zien of het ZZW, ZW, WZW etc waait.
Hopelijk staat er nu niet teveel info in op deze manier....Want de winstreken worden nu ook automatisch naast de graden gezet in de legenda en popup:
|
|
|