Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er goed uit moet ik zeggen, alleen het idee van de bar slaat niet echt ergens op...
Maar ik vind de shape overigens wel apart, een hoge AR met in combinatie niet een echt plat profiel.
|
|
|
Morres
|
hm, zou peroonlijk er voor kiezen om onepump te laten vervallen in ruil voor minder gewicht, minder topzwaar,goed voor low-end en relaunch, gezien de grootte van de kites. Verder ziet t er lekker hoog AR uit
|
|
|
martimor
|
ziet er weer goed uit.
is dit een andere kite dan uit een van zijn laatste filmpjes? (dimitri aan een 17m met iets van 8 kn wind)
|
|
|
|
Geronimo79
|
Het idee van de bar is dat de rider de kite continu kan poweren en depoweren. Schijnt door racers zo gebruikt te worden. Athans dat is gebasseerd op de feedback die we kregen. Ik ben geen racer dus ik laat dat aan de racers over.
@ Morres op zich weegt die one pump niet zoveel hoor. En de kite heeft zowieso wel een goede lowend. relaunch durf ik nog niet te zeggen. De Infinity heeft ook one pump maar heeft bizar vroege lowend. en vliegt nog vroeger dan een aantal officiele tests verwacht hadden. (kite vloog in 3/4 knopen volgens hun.)
@ Martimor dat was idd de Infinity. De infinity is onze echte lichtweerkite waarmee je ook kan waveriden en kunt springen met tricks. De lowend van de kite is echt heel erg goed. 6/7 kopen kan je er mee varen met het juiste board. (75kg rider). Dus jij kan ook rond ee 6/7 knopen varen.
|
|
|
Morres
|
onepump weegt al gauw ca 300-400gram, klemmetjes,slangetjes enz. Op gewicht van 3-4-5kg best veel!
|
|
|
Geronimo79
|
Joah maar eindeffect maakt eigenlijk niks uit. zowieso meeste kites vliegen ver voordat ze gevaren kunnen worden. Denk dat het echt allemaal niet zo heel veel uit maakt.
|
|
|
|
Goonie
|
Edge rules......
|
|
|
|
Morres
|
@ Maurice, onepump weegt echt geen 300-400 gram hoor.
Net ff gewogen, 1 stukje onepump: 35gram voor slangetje, klemmetje, neopreen sokje, klitteband en de connectors. En dat zijn nog korte slangetjes ook. 5x35 is 175gram. Op zich relatief best veel.
|
|
|
|
Bularoo
|
Niet te vergeten dat Epic wel een goeie service heeft vind ik zelf, Had mijn bridle gebroken. Vandaag nieuw setje binnen. Heeft ongeveer 1 tot 1,5 week geduurd, en komen dan uit Amerika. Zondag misschien dus wat snowkiten
|
|
|
|
Nature
|
one pump scheelt per 5 strut kite 1.0 a 1.5 kg ! extra tuutjes en gewicht in de bladders, slangetjes, klemmetjes. is echt behoorlijk op een kite!
|
|
|
|
|
Morres
|
one pump scheelt per 5 strut kite 1.0 a 1.5 kg ! extra tuutjes en gewicht in de bladders, slangetjes, klemmetjes. is echt behoorlijk op een kite!
die ventielen heb je op de struts sowieso, alleen op de LE niet, dus 1kg,laat staan 1,5kg is echt zwaar overdreven lijkt me.
|
|
|