Kevin
|
Nu ook nog een topic voor de caravan indeling?
|
|
|
|
jeroenm1
Geen avatar
|
Ik rijd met een grote auto vanuit omgeving breda. Zaterdagochtend heel vroeg weg en dinsdagmiddag weer terug.
Plek voor 2/3 man incl aardig wat materiaal. Mocht iemand n plekje willen altijd mogelijk.
Enigste vereisten. Gezellig:)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wie heeft er plek voor: 1 persoon 8 kites 3 boards (tt, boots, wave) pomp 2 trapezes 2 pakken 3 barretjes?
|
|
|
audi
|
Wanneer heen en terug en waar vandaan
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wie heeft er plek voor: 1 persoon 8 kites 3 boards (tt, boots, wave) pomp 2 trapezes 2 pakken 3 barretjes? En je normale kleding of loop je de hele week in de zelfde kleren?
|
|
|
berttt
|
Wie heeft er plek voor: 1 persoon 8 kites 3 boards (tt, boots, wave) pomp 2 trapezes 2 pakken 3 barretjes? En je normale kleding of loop je de hele week in de zelfde kleren? Kleren ? wetstuit of niets haha
|
|
|
A3aan
Geen avatar
|
Hallo,
Ik zoek ook nog iemand om mee te carpoolen. Wil 5 dagen gaan. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga. Heb wel gewoon vrij gevraagd voor alle dagen.Is dus bespreekbaar. Zelf heb ik ook een auto. Maar altijd fijn als je de benzineprijs kan delen en het is een stuk gezelliger! Dus als je ook mee wil carpoolen, laat wat weten. Ik rijdt vanuit Breda of Hoogvliet.
|
|
|
jeroenm1
Geen avatar
|
Ik rijd vanuit breda met een leaseauto dus meerijden kan altijd.
|
|
|
Lenny88
Geen avatar
|
Ik zoek nog iemand om met mee te rijden. Ik kan vanaf maandag en ik wil graag een aantal dagen gaan. Delen in benzine kosten en een beetje gezelligheid uiteraard geen probleem. Toppie!
Groeten, Lennart
|
|
|
Goonie
|
Wie heeft er nog een plekje voor mij (ons) vrij??? ik mijn meisje en drie kinderen. plus minnes 6 vliegers 3 planken en pakken. ieder heeft een koffer met kleding en we nemen ons eigen eten mee.. tja die diesel is niet goedkoop tegenwoordig!!!!!!
|
|
|
Kemperman
|
Vrijdag tm de Zaterdag erop heb ik vrij gepland. Heb nog plek voor 1 iemand in ieder geval. Ik rijd vanaf Dronten.
|
|
|
Rol@nd
|
@Goonie, voor jullie maak ik een uitzondering. Jullie kunnen allemaal bij mij achterin.
|
|
|
Goonie
|
@Roland... gezellig bier en limonade mee en heel veel klompen
|
|
|
roosie
Geen avatar
|
he ik kom uit amsterdam en zou graag met iemand meereijden. Ik wil paar dagen gaan bij voorkeur voor koninginnedag weer teug. 26-29 april of 3 tm 6 mei. heb drie kites dus gaat wel passen. ik zorg voor goeie sfeer en de drankjes! met wie mag ik mee?
|
|
|
wazzaah
|
Rij vrijdag vanaf Harlingen, Leeuwarden (of Heerenveen), Groningen en dinsdag weer terug (geloof ik). Moet wel 1 persoon bij passen als je geen bezwaar hebt om 4/5 uur lang naar Johnny Cash en Tom Waits te luisteren
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Nou dan gooi ik liever wat gronings gas in mijn oude bakkie en zet ik zelf wat nog oudere muziek aan... Bach, Teleman, Corelli.... Meerijder welkom... moet je wel tegen de voorlopers van de al prehistorische Cash en Waits kunnen....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Moet wel 1 persoon bij passen als je geen bezwaar hebt om 4/5 uur lang naar Johnny Cash en Tom Waits te luisteren Ik zou er bijna voor mee gaan
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lijkt me leuk om een keer heen te gaan Jammer dat het precies met koninginnedag valt. Is dit kitecamp elk jaar rond deze datum trouwens ?
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Lijkt me leuk om een keer heen te gaan Jammer dat het precies met koninginnedag valt. Is dit kitecamp elk jaar rond deze datum trouwens ? Ik vind het juist een uitkomst, hoef ik me niet kapot te ergeren aan het koningshuis en wat het ons aan geld kost! Wat een afgang die gasten, hebben geld zat en wij moeten er maar voor opdraaien.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Het NKV kitecamp is inderdaad altijd rond deze periode
Ok, ik ga kijken of ik volgend jaar een keer mee kan, wanneer ik het ook wat beter kan Lijkt me leuk om een keer heen te gaan Jammer dat het precies met koninginnedag valt. Is dit kitecamp elk jaar rond deze datum trouwens ? Ik vind het juist een uitkomst, hoef ik me niet kapot te ergeren aan het koningshuis en wat het ons aan geld kost! Wat een afgang die gasten, hebben geld zat en wij moeten er maar voor opdraaien. Ik vind het altijd wel een leuk feestje (niet in Amsterdam hoor). En dat iedereen toevallig in het oranje is, is voor mij ook alleen maar bijzaak
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nog steeds op zoek naar iemand die mee wilt rijden. Alleen rijden is wat aan de dure kant Kan op zijn vroegst vrijdagmiddag vertrekken.
|
|
|
TBK
|
Komt er wind dan Evan ? Als jij gaat moet het wel gaan waaien.
|
|
|