Hey GJ, wij gaan in Augustus weer eens Bonaire bezoeken. Nu zijn wij ook in 2010 geweest in de maand Juli, dit was een ware teleurstelling qua wind zeg, maar 2 dagen kunnen kiten in een periode van 2 weken. Hoe is bij jou de maand Augustus bevallen qua wind?
Augustus is meestal slechter dan juli. Het is afhankelijk van wanneer het hurricane seizoen start. Zodra dat begint kakt de wind in op de beneden windse eilanden. Meestal is dit eind augustus. Ik ben zelf eens vanaf 23 augustus twee weken op Bonaire geweest en heb daarvan toen drie dagen kunnen surfen...
In Augustus is mijn prima bevallen, ik heb alle dagen kunnen kiten in principe, alleen heb ik dat niet gedaan ivm gebroken enkel. Wind was vorig jaar wel echt goed.
Goedkope tickets zijn goed te boeken vanaf Ams. bij Arke, voor een retourtje. voor enkeltje is het beter om vanuit duitsland aan te vliegen naar Curacao, en dan met binnenlandse naar Bonaire.
Oke hopen dat orkaan seizoen eind van het jaar begint ...en gelukkig zeggen statistieken niet alles dus. Hopen dat het dan net zo,n jaar wordt als het vorige......