Jij mag van mij met je sport doodvallen
Is dit nu echt de manier waarop jij je punt duidelijk wilt maken?
Ik zou oppassen met dit soort dingen te roepen. De politie heeft de laatste met minder aanleiding bij mensen voor de deur gestaan.
Lekker gevaren vandaag en met de die hards kiters die op ons advies toch maar niet met 11 meter het water opgingen
Serieus? Je geeft opzettelijk verkeerd advies? Als deze persoon was verongelukt omdat hij naar jullie had geluisterd ben je gewoon schuldig. Ik zou mezelf even achter de oren krabben met je opmerkingen en pas op de plaats doen.
Wat mij betreft ben je met deze kreten niet beter als die kiter die doorgevaren is na het ongeluk.(als dat al gebeurt is.) Misschien zelfs wel erger. Wat men vergeet is dat een kiter meer handelingen heeft om ervoor te zorgen dat hij of zij zijn handen vrij heeft om te kunnen helpen. Maar goed. Dat terzijde.
Ik praat het niet goed, ik vind het vreselijk dat het gebeurt is. Als deze persoon ook daadwerkelijk is doorgevaren dan is dat niet anders, in mijn ogen, dan doorrijden met de auto na een ongeluk.
Het vervelende is dat op het windsurfforum deze discussie er helemaal niet toe doet en er direct wordt gediscussieerd over wat er allemaal met de kiter gedaan zou moeten worden.
Natuurlijk zijn er gevallen bekend van kiters die prima met windsurfers omgaan.
Het wordt zo een behoorlijke nondiscussie waar we geen klap mee opschieten.
Laten we de frustraties aan de kant leggen en stoppen met het vergelijken van elkaars mannelijkheid
Laten we dit omzetten naar iets nuttigs, iets waar we allemaal wat aan hebben.
Wat kunnen we doen met alle betrokkenen (Zowel windsurfers, zeiler en alle andere watersporters waar een kiter mee te maken zou kunnen hebben) zodat dit soort situaties niet meer voorkomen.