Tja ... dat zal wel zo blijven als niemand actie onderneemt,.... In het beheerplan staat de zone al aangegeven, het NKV zal er ff achter heen moeten om de laatste voorwaarden te regelen. Lees bettonning
even een flauwe van mijn kant en een beetje geëmotioneerd omdat ik vaak hoor dat er wat gedaan moet worden (door anderen) pak het onderstaande niet persoonlijk op, want je bedoeling zal goed zijn;
maar ik zie hier een initiatief.. ik zou zeggen verzamel je vrienden, zet een plan op en kom op voor je spot. Bel met de NKV of weet ik veel wie en zet je in ... toch? Of gaan de locals ook hier wat roepen en wachten totdat er iemand in actie komt...? zo van yoooo help onze spot gaat weg.... Nkv help help ... doe wat ... hee jij daar... kan jij wat doen? maar euh.... ik hoef niks te doen toch.. daar is nkv toch voor?,, nou waar blijven ze nou....is er iemand anders dan.. ja hallo ik heb geen tijd... ? niemand..onee oo niks ... dag spot..... huilen....snik snik
andere benadering dat er een kans ligt voor een mooie plek;
wow hier wil ik graag kiten, hier waait het altijd, kan met alle windrichtingen, er zit een modellenbureau* naast... wow... nog ff nkv appen; yo nkv daar is plek, regel voor ons dat we daar kunnen kiten aub..... Ja hoor... ding dong, ga zelf eerst met een plan starten, ook dit is een initiatief, BAM ga met clubje knakkers die daar graag willen kiten en loopjes langs het modellenbureau willen doen bij de gemeente langs, leg verbindingen een neem initiatief ...
maw; als je wilt dat er wat gebeurd moet je zelf iets doen, en geloof me het kan ook best wel leuk zijn.
*modellenbureau kan ook snackkar zijn natuurlijk...