MEGALOOPBEUN
|
NOG EFFE EN HIJ IS KLAAR
WIE WAT HOE WAAR
HET HARDCORE HIGHJUMPINGBEUNBOARD
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Wrong topic ben benieuwd
|
|
|
Vinni
|
Hee beun, heb je nog de groeten van mij gehad van je collega? Ik kwam opeens zo'n klusbus van je tegen bij de MAC in Lelystad 1 of 2 weken terug! Heb maar ff gezegt dat hij de groeten van mij moest doen
|
|
|
TBK
|
Hierbij wil ik alle kitekings meedelen dat dit mijn laatste woorden zijn op dit forum. Ik ben dusdanig beledigd dat ik in therapie moet om er van overtuigd te raken dat ik ,,geen haar" meer heb ! Dit is op het forum door een tot mijn vebazing mede-kiteking in niet geringe bewoordingen meedegedeeld. Ik wens jullie allemaal prettige feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en heel weinig wind toe voor de komende jaren. Gegroet namens jullie zwaar depressieve TBK Oja, waar gaan we morgen kiten Zuid-Oost 4-5 Enkhuizen of Edam ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey vinnie alles goed bro was mijn zoon die je gezien hebt de groeten terug frank leef met je mee ben vrijdag zeker van de partij op schell
|
|
|
franco
|
hee frank, daar hoor ik toch niet bij? ik wil geen vloek! GEEN WIND EN DAT ZECHT EEN KITE SURFER. sorry ben het spoor ff bijster. dit gaat tegen alle regels in. hee groet en hoop op WIND, en anders sparen en zelf laten. ik kan dan wel een paar rakkies knallen hahahahaa.
|
|
|
@LaurenS
|
Net 8 dagen Fuerteventura Corralejo geboekt in juli,lekker veel wind daarooo
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wanneer precies Peter, ik ook bijna geboekt naar Corralejo !! Laatste week Juli 22e waarschijnlijk 11 dagies appartement Mar Azul lekker goedkoop
|
|
|
|
franco
|
ja ja MAAK IEDEREEN MAAR LEKKER, ik en mijn gezin in plaja enkhuizos, tuin en huis aan pakken SNIK, dus hoop op veel wind in nederland deze zomer.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De windvoorspelling voor vrijdag en zaterdag zijn ook weer aardig bijgesteld ... het ziet er weer kl#te uit ...
|
|
|
svenpronk
|
Het is gewoon zo'n drama de laatste tijd met de wind, ik word er gek van!!
|
|
|
@LaurenS
|
De windvoorspelling voor vrijdag en zaterdag zijn ook weer aardig bijgesteld ... het ziet er weer kl#te uit ... Het is inderdaad niet zo hard meer ,maar volgens mij kan er nog makkelijk gevaren worden die downwinder gaat wel door toch Op vrijdag staat op guru en finder nog steeds 20 knopen,laten we het hopen en dat rijmt
|
|
|
|
|
wouterb
|
jeez! ziek, suicidaal, debiel, zonder pier diep respect.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor zaterdag lijkt het wel wat te worden maar de wind zit weer in het Noorden..
|
|
|
@LaurenS
|
Nou,ik heb het redelijk gehad,die downwinder is dus ook door de neus geboord en van de beloofde wind is geen f*ck overgebleven .Ik ga niet zitten hopen op een beetje wind in het noorden. Heb net besloten om vrijdag met een paar fanatieke medekiters naar Fehmarn af te reizen.Daar staat tenminste wel zeker wind .Hebben er meer mensen een zin en tijd om mee te gaan??? De Groeten
|
|
|
Tim_GTS5
|
Doe je goed Peter, paar weken terug ook hetzelfde gedaan alleen hadden we maar 1 dag wind (was wel de beste sessie van het jaar ). Heb er zeker zin in alleen moet het geld aan de boom nog ff groeien, Bij westen wind moet je bij de kitespot voor de grote brug zijn Grossebroden heet dat ofzoiets, Gold is gewoon veelste druk vonden wij. Have fun en succes met de wegwerkzaamheden daar want dat is wel 100km lang ofzo !!
|
|
|
Idefixe
|
@ laurens : het kan ook nog Sankt Peter Ording worden ( ff afhankelijk vd wind / afstand is gelijk)
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb geen wil Tom ,ik vind alles best als er maar wind staat
|
|
|
Stetman
|
geen wind, wel wind, geen wind, wel wind Iemand in Langevelderslag morgen vanaf 12:00 ?
|
|
|
Idefixe
|
zo hé hoeven we strakkies niet eens naar Duitsland voor dit weekend! Windfinder superforcast geeft voor morgenmiddag @ Wijk nu zo maar ff 17 / 18 knp
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik zie morgen wind in de middag @ windfinder , even afwachten wat knmi luchtvaart zegt...
|
|
|