the littleman
|
Ff wakker worden met een bakkie. En dan kom ik er ook aan.
|
|
|
|
Hotel
Geen avatar
|
Skill level is redelijk / gemiddeld, begin net met kiteloops maar heb wél het idee dat mijn upwind-bodydrag skills wat ondermaats zijn. al kiteloepen maar nog niet upwind bodydraggen... hoor vaak dat IJmuiden wel een stuk ondiep is, als je bij west noord west of west zuid west kan je een beetje bij de kant blijven en maakt het niet echt uit bij welk strand je gaat kiten. Dank je voor de tip! En ik schreef dat mijn upwind-bodydrag skill ondermaats zijn.. niet dat ik niet kon.
|
|
|
bredo
|
Ben al een tijdje op wijkiki, maar nog geen loope trooper gezien. Ook geen hoe jumps! Waar blijven ze nou. Groot spektakel.?!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ries, de laatste sessie liep ie niet meer leeg. Had even de dop eruit gehaald en er weer in. Toen was het euvel over. Zal wel wat zand tussen gezeten hebben. Gelukkig maar. Have fun vandaag. Ik ga lekker met mijn meiden op pad. Dinsdagochtend weer naar Schellie. Lekker voor het werk knallen
|
|
|
ZOAB
|
Toch niet goed genoeg vastgemaakt blijkbaar.. Iemand vandaag (6dec) een gele gopro met hoofdband gevonden bij bunker? Vinder wordt beloond!
Groet, Boaz
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zomaar eens het zoete water opgezocht, het haventje was weer mooi hoor. Dikke wind in de 7m en lekker warm .
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was vandaag weer een topdagje ...pittig windje wel behoorlijk vlarig maar wel hard ... Was weer gezellig druk en er werd weer behoorlijk hoog gesprongen.. Aankomende week avonddienst misschien nog een ochtendsessie...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ries, de laatste sessie liep ie niet meer leeg. Gelukkig maar zand ??? Op schelpruttie ? vreemd En........... hoe hoog zat je Frank ? Staat tie al op marktplaats ? Beulsessie met de 9 meter op Schelli, lekker zonnetje en in de ochtend niet druk, topsessie
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wind was perfect voor 7 , superlekker gevaren vandaag . Maakt het gepruts met de north rebel van de afgelopen weken weer een beetje goed. Frank ging 10 mtr vandaag hoe hoog jij richard met je ingebouwde woo
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Hier nog een mooie Woo te koop: - Altijd accuraat!
- Makkelijk terug te vinden dankzij gele kleur.
- Handige handgreep
- Komt in krimp met notitieblok voor de rankings
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Wees maar blij dat jullie lekker op Schell zijn geweest. Op Wijk (pier) de 7m klaar gemaakt maar was te groot. Na het opruimen van de 7m naar de auto de 6m gehaald en klaar gemaakt. Toen was de wind net te kort voor de 6m. Mede dankszij de harde vlagen en stroming was dit de slechtste sessie ooit. Zojammer na een supersessie afgelopen vrijdag
|
|
|
FlyingHigh
|
Top apparaat Roelandp, alleen jammer dat hij niet drijft. Mss nog dit prototype verder uitwerken En zet het lint niet uit bij warm weer???
|
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
Top hier in Marsa Alam Egypte. Tulip Beach Resort direct aan de spot. Alle dagen zon en wind. Toplocatie, aanrader!
|
|
|
bredo
|
wat leuk, mijn broer niels de lang is daar nu ook. Zelfde hotel. Hij lijkt op een kiteking, 185 en kaal...
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
is het forum kapot of ben ik de enige die niet op pagina 2035 kan komen?
*edit het werkt weer *
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Weet niet hoe laat pepsi op wijk was, maar vanaf 10:30 drie uur lang de beste wave sessie van het jaar gehad!
|
|
|
Fish
|
Klopt! net voor hoog zelden zulke mooie 2m++ setjes zien binnenrollen
|
|
|
RobK
Geen avatar
|
Verloren. iemand toevallig 1x handschoen gevonden te schellinkhout 6-12-2015. gr. Rob
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Rob, dat ik als laatste weg ging lagen er nog 3 handschoenen, 1,5 paar dus. Deze lagen hier helemaal verfrommeld achter het bankje en ik ging er dus maar stilzwijgend van uit dat iemand deze gewoon zat was. Heb ze laten liggen, dus als je hard doorrijd moet je ze nog kunnen oppikken.
Lag ook een kapotte pomp bij.... Super vervelend als je pomp stuk gaat, maar gooi hem dan gewoon even zelf in de vuilnisbak!!
|
|
|