Bromtor
Geen avatar
|
is er vandaag nog iemand op schell? Dat worden grote maten zo te zien? Ik wil even zeker zijn dat er ook mensen zijn en dat ik niet alleen sta!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op schellinkhout sta je (bijna) nooit alleen, zeker in het weekend niet.. ..ik sla vandaag wel over... morgen ziet er beter uit .
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Idd weinig wind ga ook morgenochtend , dan wordt de meeste wind voorspeld. Daarna winterstop waarschijnlijk
|
|
|
FlyingHigh
|
Winterstop . Wat is dat? Dat kennen wij niet hoor! Spreek je vandaag, Hans. Spreken we wel ff af over wat en hoe Heb nu twee woo-mounts op mijn boardje zitten, zwaffie. Kunnen we ze ff testen op verschillen Neem dus morgen je woo mee en zorg ff dat hij opgeladen is
|
|
|
PeeWee
|
Hihi die WOO-mannen toch met hun gadgets See joes morgen op Schellie.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Yes yes kevin pakt een nieuw record 22.9 . Alle edges op marktplaats en naish torches kopen
|
|
|
pewpew
|
Yes yes kevin pakt een nieuw record 22.9 . Alle edges op marktplaats en naish torches kopen
ja maar die woos kloppen niet he. ken zo 2 meter minder zijn
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was weer een geslaagde ochtend op schell. Eerst met de 14m maar al gauw over op de 12m waar genoeg power in zat.Rond 12uur was het gezellig druk.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lekker dagje weer op Schellie gezellig druk en een redelijk windje genoeg voor mijn 9 mtr ....zonnetje erbij en geen regen gehad .... wel al wat frisser volgende keer mijn winterschoentjes maar weer aan. Verder 9.7 mtr op de WOO gemeten ..
|
|
|
|
pewpew
|
Topsessie op ijmuiden. 40 knoopies en een zonnetje
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik heb geen WOO maar een WHOEP.....zo en daar ging ik wel 25,46 meter hoog mee........top dingetje, kopen????
Was prima op Schell vandaag, de 12 werd mij wel even te groot op een gegeven moment.... Ik moest er af. Springen gaat dan wel makkelijk......dat dan weer wel. :-)
|
|
|
pewpew
|
Lekker hoor pewpew zag paar fotos van ijmuiden zag er goed uit idd
Volgende keer naar zee
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedenavond heren was inderdaad een heerlijk daggie op schell met mijn nieuwe droogpakkie was het weer een genot om te varen thanks john voor de medewerking met de 9 meter was het heerlijk heb weer veel kites vanboven af gezien weet niet hoe hoog dat is want mijn woo had een afwijking en kon nie mee superdaggie dus op naar de volgende JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik heb geen WOO maar een WHOEP.....zo en daar ging ik wel 25,46 meter hoog mee........top dingetje, kopen????
Was prima op Schell vandaag, de 12 werd mij wel even te groot op een gegeven moment.... Ik moest er af. Springen gaat dan wel makkelijk......dat dan weer wel. :-)
Op een gegeven moment volgens mij was er al direct sprake van Doe mij die whoepsie maar hoor Heerlijk daggie al met al. Nu nog rozig op de bank
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was top op een klein stukje van Schel. Ook zowaar een kiteloop late backroll gedaan, in een flinke vlaag een loopie en hoppa ik draai er meteen een backroll bij. Uiteraard per ongeluk maar Tim en Bas hebben em nog niet gedaan
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik was er zondagochtend helemaal klaar voor. Was net begonnen aan een downwinder van Wijk aan Zee tot Petten. Alles klopte, dikke wind, zonnetje, vlakke stukken... Ik was van plan langs de marathon van Egmond te knallen. Maar na 5 minuten genieten even een seconde niet opletten, waardoor ik voorover word getrokken. Vervolgens breekt meteen mijn hele plank van mijn boots af. Wat een voortijdig afkappen van deze veelbelovende sessie. Kon het niet geloven, zo hard ging het namelijk echt niet. Hopelijk valt het onder de garantie, zit namelijk binnen de termijn, maar voorzie ergens dat het niet zo makkelijk zal worden..
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik was er zondagochtend helemaal klaar voor. Was net begonnen aan een downwinder van Wijk aan Zee tot Petten. Alles klopte, dikke wind, zonnetje, vlakke stukken... Ik was van plan langs de marathon van Egmond te knallen. Maar na 5 minuten genieten even een seconde niet opletten, waardoor ik voorover word getrokken. Vervolgens breekt meteen mijn hele plank van mijn boots af. Wat een voortijdig afkappen van deze veelbelovende sessie. Kon het niet geloven, zo hard ging het namelijk echt niet. Hopelijk valt het onder de garantie, zit namelijk binnen de termijn, maar voorzie ergens dat het niet zo makkelijk zal worden.. Welk boardje als ik vragen mag?
|
|
|
ErikFanatic
|
Dat mag je vragen,
De Xenon Infra 2014 maat 136/41.
|
|
|