|
|
|
Langbeest
|
allemaal een WOO 6 zeker
|
|
|
Haring High Richardt
|
11 meter sok sessie op Schel en voor een winterse dag met 6 graden, regen en waterkoud aardig wat Badt Gastuh (stuk of 30) waarvan sommige zonder cap en handschoenen waren, ongelofelijk . Ook nog kiters uit Enschede gezien, die 2,5 uur in de auto hadden gezeten om op Schell te komen, respect ! Voor hun straks het hoogte pundt van de dag de terugreis in de spits met eeeen lange file.
|
|
|
bredo
|
blij dat er weer wat ZW wind aankomt, gelijk een stuk warmer...
|
|
|
Tony-G
|
Gaan er nog badgasten morgen naar Schellinkhout?
|
|
|
Giertje
|
Ongelooflijk dat het nog kan. Ik weet niet wat me overkwam vanochtend bij Schellinkhout met twee man op het water top kunnen varen met de 10.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellinkhout niet al te druk en een matig Z/ZW windje die een beetje tegenviel en gelukkig bleef de regen langer uit dan buienradar voorspelde. Voor morgen nog wat meer wind verwacht...
|
|
|
Giertje
|
Neem voor de zekerheid je 11 meter mee!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk gevaren op schellie, 11m was prima en regen kwam vrij laat, en het was niet veel, morgen weer, alleen dan wordt het natter
|
|
|
Langbeest
|
Morgen na 12:00 wordt het als het goed is droger Manfred.
|
|
|
|
|
thewhiterabbit
Geen avatar
|
Zijn er morgenochtend nog mensen die gaan kiten in de omgeving van den helder, Julianadorp, amstelmeer??
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een Top dagje op Schellinkhout lekkere ZW wind die later ook nog een toenam tot zo rond de 25 knp.. goed gepowerd met mijn 9 mtr ..veel mooie sprongen gezien.
|
|
|
Langbeest
|
Was heelijk.....lekker met de 9 , leek wel zomer wat betreft temp. Niet echt druk dus alle ruimte. Echt alle badgasten waren er, behalve Richard...
|
|
|
Giertje
|
Het is gewoon aandoenlijk om te zien hoe lief de meeste kiters zijn. Het was zo rustig op Schellinkhout dat ik ervan uit ga dat de meeste thuis zijn gebleven om te kijken of Sinterklaas een nieuwe kite in hun schoen zal stoppen. Wel heerlijk rustig. Het ziet er voor morgen ook weer goed uit.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We zijn alweer aan het werk hoor Giertje Maar was idd een lekker daggie vandaag, eerst ff lekker op het waveboardje (up_kitesmiley)en daarna op den twintippert, lekker in de lucht hangen met de 9, woo thuis laten liggen dus vandaag geen records
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen effe met de haringhappert naar Versus en daarna de grote zoute zee op Nog meer liefhebbers om nat te worden
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Moet ie zijn kite wat lager zetten.....
|
|
|