Morres
|
heel erg vet, lijkt mij de NL inzending voor airstylers!
Old skool, the only skool!
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wordt er ook maar duizelig van en je kunt zo totaal niet zien of de tricks met stijl uitgevoerd worden en die druppels blijven ook een hardnekkig probleem van die onboard camera's.
Oeps, ben weer aant t zeuren.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Paste je linker voet so slecht in je strap.... Nu nog bij 30+ kn gaan filmen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Doe het je niet na , laatst wel paar boardoff's geland Wel leuke beelden hoor alleen een beetje afwisseling (bijv iemand vanuit het water filmen) erbij was nog mooier geweest.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
leuk filmpje hoor, en de druppels vallen reuze mee. Niet echt storend Wat blijft het toch ook een mooie spot
|
|
|
Vinni
|
Wordt er ook maar duizelig van en je kunt zo totaal niet zien of de tricks met stijl uitgevoerd worden en die druppels blijven ook een hardnekkig probleem van die onboard camera's.
Oeps, ben weer aant t zeuren.
Dit is z'n stijl, let op de tenen Lekker bezig Haye! Wat een progressie heb je geboekt!!
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Nice!!!
Maar even een vraagje (dan hoef ik niet een nieuw topic aan te maken), wat is het voordeel van zo'n matras kite?
Met de Flysurfer speed 3 heb je meer hangtime dan een gemiddelde tube en nog maar te zwijgen over het depowerbereik t.o.v. van tubekites.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Nice!!!
Maar even een vraagje (dan hoef ik niet een nieuw topic aan te maken), wat is het voordeel van zo'n matras kite?
Met de Flysurfer speed 3 heb je meer hangtime dan een gemiddelde tube en nog maar te zwijgen over het depowerbereik t.o.v. van tubekites. Meer hangtime dan welke tube dan ook. Tubes kunnen in de buurt komen, maar heb nog nooit een kite gevaren/zien die de hangtime van een flysurfer heeft. Ander voordeel is de dat hij minder slijt op het land (flyboarden) Alleen vind ik ze niet fijn, dus doe mij maar gewoon tubes
|
|
|
|
|
|
Thijs81
Geen avatar
|
Erg gaaf om te zien !! top film!! en dat met een flysurfer :-)
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Kan het niet hoor, heel veel respect.. Maar waarom loopt hij toch telkens met zijn been om het board heen te zwaaien? Is dat leuk om te doen, of leuk om te zien? Ik zal het allemaal wel (nog) niet snappen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vette trick met zijn benen! Deze had off rider gefilmd moeten om hem beter te kunnen zien! De FS kites lijken wel de eerste keuze voor Airstyle! Ook Toby Brauer vaart er exclusief mee
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Vette trick met zijn benen! Deze had off rider gefilmd moeten om hem beter te kunnen zien! De FS kites lijken wel de eerste keuze voor Airstyle! Ook Toby Brauer vaart er exclusief mee Toby vaart met North Dyno's Michiel.
|
|
|
Lex
|
Heel mooi!
|
|
|
|