Dit kom ik ook nog tegen op de site van Transavia, met name bij de eerste regel van dit stukkie en het laatste stukkie vind ik ook een vaag verhaal
:
Wij vervoeren per vlucht maximaal zes van dit soort bijzondere bagage items.
Aanmelden
U kunt uw surfplank/kite/wakeboard/deltavlieger online boeken bij het boeken van uw reis aanmelden of daarna via Mijn Transavia of ons call centre.
Heeft u via een reisorganisatie geboekt, meld het verzoek dan bij uw reisorganisatie of vanaf 3 weken tot 48 uur voor vertrek van uw heenvlucht via Mijn Transavia. Omdat er slechts een beperkt aantal meekan, adviseren wij u om uw surfplank/kite/wakeboard/deltavlieger bij boeking aan uw reisorganisatie te melden.
Heeft u via transavia.com Groups&Incentives geboekt, dan kunt u uw surfplank/kite/wakeboard/deltavlieger aanmelden via
groepen@transavia.com.
Toeslagen
item prijs per enkele reis
(wind) Surfplank met tuig € 40,-
(wind) Surfplank zonder tuig € 40,-
Deltavliegers € 40,-
Kite/wakeboard € 40,-
Wave-/body-/ boogieboard € 40,-
Extra tuig (mast + giek) € 40,-Voorwaarden Daarnaast gelden de volgende voorwaarden:
Mast + plank of buizenframe (deltavlieger) mogen een maximale lengte van 3,60 meter hebben.
Als uw surfplank/wakeboard en dergelijke verpakt is in een zak, mag u hier geen andere spullen bij doen. Uw bagage wordt anders (mogelijk) geweigerd door de luchthavenbeveiliging.