double_s
|
hoe krijg je het toch voorelkaar
|
|
|
keessie
|
Het gaat morgen waaien en er moet uiteraard gesurft worden. Ik kan een auto regelen maar alleen zitten is niet zo gezellig? Hebben nog anderen een lift nodig?
gr Kees 0614050139
|
|
|
Gertjan
|
A.s. zondag al weer de laatste dag Lauwersoog van dit jaar. (huilen_kitesmiley) Hopen dat we dit komend weekend gepast kunnen afsluiten. Getij is goed komend weekend nu de wind nog.
|
|
|
big_ben_lair
|
dan zorg ik voor feest artikelen (bordjes )
|
|
|
Jurrien
|
dan kom ik wel even kijken:S
|
|
|
Gertjan
|
dan kom ik wel even kijken:S
Op de Supermotard?
|
|
|
piede
|
De 06 shift barretjes en 4 lijns barren zijn op bij kitepirates... Alleen nog maar 2007 shift barren welke 200 eu per stuk zijn...
|
|
|
Jimmy
|
Beetje jammer, laat dan maar zitten.
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
morgenochtend nog mensen op lauwersoog? (de laatste dagen nog even meepikken)
|
|
|
Gertjan
|
Morgenmiddag laatste keer Lauwersoog wie hebben er nog meer zin. meer als 20 knopen en het water wordt behoorlijk hoog. Om 11.25 hoog water.
|
|
|
piede
|
ik ben vrijdag ochtend op et wad
|
|
|
Jets
|
tot hoe laat kun je op het wad kiten als het om half 12 hoog water is?! ik wil nml morgen ook wel naar het wad, maar kan niet al te vroeg... :S
|
|
|
brutus
|
tot uurtje of half twee is het lekker varen. je kunt daarna nog zo'n 1.5 uurtje varen maar dat wordt dan wel een stuk lopen.
|
|
|
Gertjan
|
Piede gaat weer voor de 7m.
|
|
|
brutus
|
ben er hopelijk ook. Eerst ff kiten daarna mijn nieuwe leading edge bladder in mijn nitro stoppen. :-) Eigenlijk moeten we zondag met zijn allen een laatste sessie doen op het wad. Daarna ff BBQtje aan.
|
|
|
piede
|
ben er hopelijk ook. Eerst ff kiten daarna mijn nieuwe leading edge bladder in mijn nitro stoppen. :-) Eigenlijk moeten we zondag met zijn allen een laatste sessie doen op het wad. Daarna ff BBQtje aan. Hoe laat ben je er? Met die wind ga ik niet mn eigen kite oplaten... De windrichting is perfectos!
|
|
|
Jimmy
|
He Piede, Hoelaat ga je naar loog?ik verwacht rond 11 uur op loog te zijn. ZIjn er nog mensen die mee willen rijden vanaf groningen?
|
|
|
|
Benjooh
|
He ik wil morgen graag ook! (grinnik_kitesmiley) (Ik zoek nog vervoer, zou ik evt. mee kunnen rijden Bimmer? (hangloose_kitesmiley)) groeten, Benjamin Edit: hoor net dat Brutus niet gaat, nog iemand anders die gaat en met wie ik mee kan rijden? (grinnik_kitesmiley) (Kom zelf wel naar Groningen ofzo toe, dat is geen probleem, delen we de kosten gewoon )
|
|
|
brutus
|
He ik wil morgen graag ook! (grinnik_kitesmiley) (Ik zoek nog vervoer, zou ik evt. mee kunnen rijden Bimmer? (hangloose_kitesmiley)) groeten, Benjamin Edit: hoor net dat Brutus niet gaat, nog iemand anders die gaat en met wie ik mee kan rijden? (grinnik_kitesmiley) (Kom zelf wel naar Groningen ofzo toe, dat is geen probleem, delen we de kosten gewoon ) (Ben bereikbaar op nummer: 06-15248550 of voeg me toe aan msn: zie mn profiel) Haha das knap dat je dat hoorde. Heb namelijk tegen niemand gezegd dat ik niet ga :-) Maar eh je mag best meerijden hoor. Lees je PM maar ff voor mijn telefoonnummer.
|
|
|
Jimmy
|
Ik was vandaag dus rond 11:00 uur in Lauwersoog. Beetje jammer dat er niemand was. Dacht dat er vandaag ook nog wat mensen gingen. Morgen kan ik helaas niet. Veel plezier morgen op het water
|
|
|
Benjooh
|
Haha das knap dat je dat hoorde. Heb namelijk tegen niemand gezegd dat ik niet ga :-) Maar eh je mag best meerijden hoor.
Lees je PM maar ff voor mijn telefoonnummer. Hehe ik bedoel, Bimmer natuurlijk... (grinnik_kitesmiley) Al die B's ook. (sealedlips_kitesmiley) Oke toppie! Ik bel je zo wel ff (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
jetzu
|
Wij hebben vandag lekker gevaren met de 7m2 op loog. Had je even iets langer moeten blijven.
|
|
|
Jimmy
|
Hoelaat waren jullie er dan?
|
|
|