Steven
|
Wij waren er rond 13u, zo was echt top! Super vlak water, warm en zon en dikke wind! Oei..!
|
|
|
Steven
|
NICE!!!!
|
|
|
Jordi_1990
|
straks ben ik aanwezig op het zuidlaardermeer ik zie wel wie er nog meer zijn!
|
|
|
keessie
|
Iemand die vandaag nog vanuit Groningen vertrekt met wat ruimte in de auto? Ik woon op de route naar Lauwersoog.
gr Kees 06 14050139
|
|
|
Benjooh
|
Lauwersoog was toppie! Wel dikke vlagen maar gelukkig de hele dag droog Waarschijnlijk laatste daggie @ Hoek van de Bant voor mij dit jaar... (sealedlips_kitesmiley) Morgen gaan ik en Zarda naar Harlingen waarschijnlijk, nog mensen met wie we mee kunnen rijden?
|
|
|
keessie
|
Waar wou je heen? Een dagje op het wad? 13:00 hoogwater gr Kees Lauwersoog was toppie! Wel dikke vlagen maar gelukkig de hele dag droog Waarschijnlijk laatste daggie @ Hoek van de Bant voor mij dit jaar... (sealedlips_kitesmiley) Morgen gaan ik en Zarda naar Harlingen waarschijnlijk, nog mensen met wie we mee kunnen rijden?
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag en Zondag nog meer naar Lauwersoog? Zie het wel zitten met 17 knopen.
Donderdag was super op het wad we waren er om 13.00. Bimmer op het forum stond ook dat we er s`middags waren.
Er waren ook nog 2 boefjes bij Oostmahorn aan het kiten.
|
|
|
keessie
|
Gaan we zondag dan ook BBq-en? Ik kan wel een bbq meenemen, en wat vlees. Nog wat stoeltjes, een hoeveelheid drankjes, en dan kijken naar de zon die in zee zakt! gr Kees Zaterdag en Zondag nog meer naar Lauwersoog? Zie het wel zitten met 17 knopen.
Donderdag was super op het wad we waren er om 13.00. Bimmer op het forum stond ook dat we er s`middags waren.
|
|
|
jetzu
|
Ik heb een bbq op gas.....
|
|
|
brutus
|
Ik heb ook nog wat bbq vlees :-)
Zaterdag wordt wel heel erg nat volgens windfinder. Zondag ook wat regen voorspelt, maar dat mag de pret niet drukken. Is de laatste dag van het Hvb seizoen.
|
|
|
Jordi_1990
|
lekker gekite op het zuidlaardermeer, voor het eerst echt rakjes gevaren, goed op mn plaat gegaan, kite viel soms door vlagen uit de lucht (eigenlijk tussen de vlaag door) een erg groot verschil tussen de vlaag en de niet vlaag was erg vervelend, het ene moment wordt je van je board geblazen en het andere moment heb je geen druk haha
|
|
|
Gertjan
|
Ik heb een bbq op gas.....
Een BBQ op gas is gewoon een braadpan Jetzu. BBQen doe je op kolen of hout. Laat Ben het maar niet horen. (grinnik_kitesmiley) Een gas bbq :
|
|
|
Taco.
|
Zaterdag en Zondag nog meer naar Lauwersoog? Zie het wel zitten met 17 knopen.
Duitse boefjes?
|
|
|
double_s
|
lekker gekite op het zuidlaardermeer, voor het eerst echt rakjes gevaren, goed op mn plaat gegaan, kite viel soms door vlagen uit de lucht (eigenlijk tussen de vlaag door) een erg groot verschil tussen de vlaag en de niet vlaag was erg vervelend, het ene moment wordt je van je board geblazen en het andere moment heb je geen druk haha
ja was lekker op het ZLM morgen weer ma eerst ff met mijn pak na robs denk ik anders ga ik maandag ff heen
|
|
|
Jordi_1990
|
straks even werken en als de wind een beetje meezit ga ik ook nog wel even kiten op t zuidaardermeer (meerwijck)
|
|
|
fremabo
|
Wie gaat zondag waar naar toe, ik wil namelijk mijn spullen gaan uitproiberen. Ik rij zelf in mijn bedrijfsbus kunnen twee man mee, en een heleboel spullen.
|
|
|
skyhigh as a
|
ey STEFAN lekker bezig op zuidlaardermeer?? beter ja eevm goed oefen dan draaien we binnenkort samen wat big airtjes whaaaaaaaaa helemaal gek whaaaaaaaaa oh ja, jeroen (themplar) neem een 20m gaystraa daar kan je lekker achter liggen (grinnik_kitesmiley) kijken naar de big boys ps... ook blijven kijken en kites opvangen he, net als altijd. zijn handig zulke goede gozers big air!!!!!!!
|
|
|
brutus
|
Wie gaat zondag waar naar toe, ik wil namelijk mijn spullen gaan uitproiberen. Ik rij zelf in mijn bedrijfsbus kunnen twee man mee, en een heleboel spullen.
Zondag HvB laatste dag van dit seizoen. Wie nog meer? Gaat die BBQ door of niet?
|
|
|
fremabo
|
He Brutus is Hvb een plek voor een beginner, zo ja dan wil ik daar wel naar toe.
|
|
|
Jordi_1990
|
vandaag te weinig wind voor mn aero II 12, morgen beter (hoewel de voorspelling niet echt goed is)
|
|
|
brutus
|
He Brutus is Hvb een plek voor een beginner, zo ja dan wil ik daar wel naar toe.
Nee, die spot is alleen geschikt voor heeeeeeel gevorderde kiters ;-)
|
|
|
|
Jacobus
|
Succes met 10 knopen... Of ga je naar het museum van Joopie Huisman.
|
|
|
Jordi_1990
|
voorspellingen zijn beter geworden, ik weeg maar 52 kg dus komt allemaal wel goed!
|
|
|