Res-Q
Geen avatar
|
ik ben er morgen ook weer op t autostrand. eerst naar school (angry_kitesmiley) maar daarna weer flink beulen
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik hou het wel in de gate vanaf de Slufter.
|
|
|
|
edwin88
|
Vertrekken er morgen toevallig nog mensen vanuit amersfoort?
|
|
|
StevenHill
|
Morgen hele dag vrij. (grinnik_kitesmiley) Wordt Slufter of Autostrand(hoog water). Zie wel dat het in de middag afneemt Hopelijk vergissen ze zich weer bij windguru/windfinder.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Er zijn vandaag mensen die een voorproefje voor morgen nemen
|
|
|
KiteDemon
|
Morgen een uurtje of 10 @ tha Sluftah
|
|
|
Rutger II
|
Grrrrrr moet morgen op voor mn theorie $^@#$*@#
|
|
|
KiteDemon
|
Heuh....? Moet je tegenwoordig ook al theorie afleggen voordat je aan kitelessen begint??? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Bluecupra
|
Moet morgen werken ...
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
morgen word om 1100 m'n oude barrel opgehaald, daarna als een dolle door naar sluftah!!!
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Iedereen gaat naat Autoplaya, is ook veel leuker daar. Geen golven of stroming, en ze breken tenminste niet in je auto in.
Lekker naar Autoplaya...
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Voorspellingen worden wel steeds minder... Maar ik ga gewoon... neem me 13m2 mee..... denk dat ik de 9 maar thuis laat
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
strak plan autoplaya! lekker hoogwater en knallen maar
|
|
|
|
VincentC
|
WOUW DAT WAS LEKKAH!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voorspellingen worden wel steeds minder... Maar ik ga gewoon... neem me 13m2 mee..... denk dat ik de 9 maar thuis laat
Verkeerd je moet altijd alle kites meenemen ,...je weet maar nooit..
|
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Verkeerd je moet altijd alle kites meenemen ,...je weet maar nooit.. vandaag alleen me 13 meegehad, en ging perfect... maar je hebt eigenlijk wel gelijk. ik wou alleen geen kite laten liggen op het strand, of in de auto. Ik dacht dat het redelijk rustig zou zijn... maar achteraf had het best gekunt
|
|
|