Gevonden te koop F one krabbendijke

kiteloop

Geen avatar

Oktober 08, 2006, 04:24:54
edit2Rapporteer  
k was vandaag aan het kiten bij krabbendijke.

Na het Kiten kwam een wat ouder man een boer denk ik naar me toe en die vroeg wat ik voor een kiteboard wilde betalen wat hij in zijn handen had.
Het was een F one met een zwarte koolstof vezel boven kant. 1,29 meter lang dacht ik, mooi boardje. Hij wilde uiteindelijk 200 euro hebben.
Hij zei dat hij hem een maand of wat geleden gevonden had.

Ik ben niet op de koop in gegaan want hij zou gewoon bij de rechtmatige eigenaar moeten terug komen.

Ik heb verder geen gevens van de ,man maar hij schijnt nog wat vaker bij krabbendijke op het strandje te komen.

Groeten en succes.
Nino

Antwoord #1 Oktober 08, 2006, 04:36:00
edit2Rapporteer  
Wat een klootzak!
litewave

Antwoord #2 Oktober 08, 2006, 04:44:53
edit2Rapporteer  
En wettelijk doe je er geen flikker aan, das vet balen voor degene van wie het board is.
DaRipper

Antwoord #3 Oktober 08, 2006, 06:26:30
edit2Rapporteer  
Wat zou jij doen als boer en je weet niet eens wat kiten is......laat staan van het bestaan van dit, of andere, kitefora afweten.

Ik geef hem groot gelijk, als jij 50 euro op straat vind ga je toch naar de politie......

(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Oktober 08, 2006, 06:43:08
edit2Rapporteer  
Als de rechtmatige eigenaar zijn board denkt te herkennen dan gewoon aangifte doen.. Het is zeker strafbaar.. Als jij kennis draagt van het feit dat de spullen die je op straat vind een waarde vertegenwoordigen dan mag je de spullen niet houden.. Het is dus gewoon diefstal.... Tenslotte weet hij er wel 200 euro voor te vragen  Gewoon pakken die kl..tzak  ThumpsUp

EN NOG WAT.... als jij dat board koopt en bij aankoop weet en redelijkerwijs vermoed dat de waarde hoger is dan kunnen ze jou altijd nog pakken voor heling  (grinnik_kitesmiley)
Darkwing
Gast
Antwoord #5 Oktober 08, 2006, 13:28:32
edit2Rapporteer  
Je had beter kunnen zeggen dat het jou kiteboard was, en hem dan ff op kitehigh en hanglos kunnen posten. (als je hem had meegrekregen)

Denk dat hij bij jou beter ligt als bij die boer!
Freija
Gast
Antwoord #6 Oktober 08, 2006, 15:01:23
edit2Rapporteer  
Ik ben nog steeds mijn Sk8 120 kwijt ........................ snik snik

nooit meer wat van gehoord, zeker ook een boer die hem gevonden had.

kwijtgeraakt ergens bij de grevelingen
NW

Antwoord #7 Oktober 08, 2006, 18:15:04
edit2Rapporteer  
Hey ik kom uit Krabbendijke, kite er regelmatige, geef ff signalement door want wellicht ken ik hem wel en dan is probleem mss heel snel opgelost!!!!!

grz. dennis
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #8 Oktober 08, 2006, 19:00:21
edit2Rapporteer  
Het is een wat oudere man die een F-one board bij zich heeft  (tong_kitesmiley)
Hey ik kom uit Krabbendijke, kite er regelmatige, geef ff signalement door want wellicht ken ik hem wel en dan is probleem mss heel snel opgelost!!!!!

grz. dennis
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.