naishbar op een cabrinha co2

bassanova

Oktober 20, 2006, 02:48:45
edit2Rapporteer  

Hallo allemaal ik heb eens een vraag. Ik ben aan het overwegen om een kite(Cabrinha)
te kopen zonder bar omdat ik die van m'n naish boxer dacht te gebruiken maar nu zegen een paar gasten dat dat niet kan maar in mijn ogen is een bar toch een bar?of ben ik nou gek

groeten BAS

snip

Antwoord #1 Oktober 20, 2006, 02:53:42
edit2Rapporteer  
licht eraan wat voor jaar de cabrinha is als deze uit 2004 of 2005 komt dan gaat het niet lukken want toen had cabrinha het recon systeem (veiligheidsysteem  van cabrinha) en hier hoort ook een speciale bar bij
chico

Antwoord #2 Oktober 20, 2006, 03:49:31
edit2Rapporteer  
Ik vaar een Blacktip met een Naish shift bar. Wel ff lopen vogelen met de lengte van de pigtail en uiteindelijk die van achter naar voren gezet en andersom want de kite vloog over me heen. En natuurlijk 5e lijn attachment aan laten zetten en ook deze lijn tijdje lopen trimmen voor de juiste zetting. Na wat fine tuning vaart het prima. Ik heb geen CO2 ervaring maar ook al heeft de CO2 het Recon, dan gebruik je dat gewoon niet maar wel ff de 5elijn bevestingen er op zetten en de lijnen goed stellen.

succes met je beslissing
Dangerfield

Antwoord #3 Oktober 20, 2006, 05:04:24
edit2Rapporteer  
Kan waarschijnlijk wel.

Het recon systeem werkt dan alleen niet, maar je hebt natuurlijk gewoon de safety aan je Naish bar. Wanneer het recon systeem op de kite niet is geactiveerd is het gewoon een standaard 4 lijns heb ik begrepen.

Misschien moet je het recon systeem vast zetten, maar denk het niet.
DaRipper

Antwoord #4 Oktober 20, 2006, 15:38:29
edit2Rapporteer  
Kan zeker wel, echter het recon systeem zal niet meer werken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.