duik
|
ja hoorde dit net ook...
Hij zou door een windvlaag zijn gegrepen en op het dak van een snackbar zijn gevallen. Hij is met hoofd letsel afgevoerd.
was net tijdens het 538 nieuws.
|
|
|
Jaimeson!
|
Hoorde het ook net op de radio. Iets over nek en rugletsel. Hoop dat het allemaal meevalt! Be careful out there!
|
|
|
Molliebollie
|
Laat me raden; een 14 meter vlieger en een gruwelijke sprong proberen te maken terwijl er een snoeiharde windstoot komt.....maar wel klote..
|
|
|
|
Jolien.
|
DUDE check die topic voor de jouwe is geplaatst! drop daar dan je 'verhaaltje'
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
DUDE check die topic voor de jouwe is geplaatst! drop daar dan je 'verhaaltje'
Hey dude ,kijk even naar de tijd van plaatsing die is gelijk aan die van mij ...dus die kon ik niet gezien hebben..
|
|
|
duik
|
mmm misschien iemand van Bazaki? die kiten daar toch ook wel eens? of iemand uit het "groningen topic" ?
|
|
|
Jolien.
|
10 minuten verschil, maar jij je zin! =)
|
|
|
|
Belly ItW
|
Ik hoorde het net ook al op de radio maar dat binnen 2 dagen staat er heus wel meer op het forum beetje kiter zit wel op foruim
|
|
|
|
Coen2000
|
nie zo mooi dan....
|
|
|
rocket man
|
lekkere opmerkingen staan erbij, het zal je maar zelf gebeuren... Echt kl%#$te voor diegene, heel veel sterkte dude
|
|
|
Soca
|
Kitesurfer landt op snackbar
Uitgegeven: 12 november 2006 15:23
AMSTERDAM - Een kitesurfer uit Delfzijl is zaterdag zwaargewond geraakt toen hij zijn kite niet meer in bedwang kon houden na een windvlaag. Hij werd de lucht ingetrokken en landde uiteindelijk op het dak van een snackbar. Dat meldt de Groningse politie zondag.
De man wilde gaan kitesurfen op het Schildmeer bij Appingedam. De vlieger hing al in de lucht en terwijl hij de laatste voorbereidingen trof kreeg de wind vat op het doek. Hij probeerde zich nog tevergeefs vast te klampen aan een boom. In het ziekenhuis bleek dat de onfortuinlijke vlucht hem een zware hersenschudding en mogelijk nekletsel heeft opgeleverd.
|
|
|
Wouter
|
Hij probeerde zich nog tevergeefs vast te klampen aan een boom.
Dan ga je je toch afvragen waarom ie zijn safety niet heeft getrokken en welk niveau de persoon in kwestie had....... Aan de andere kant laten we niet op de feiten vooruit lopen. Ik hoop dat de verwondingen meevallen en wens hem heel veel sterkte toe.
|
|
|
Wouter
|
lekkere opmerkingen staan erbij, het zal je maar zelf gebeuren... Echt kl%#$te voor diegene, heel veel sterkte dude idd. zielige gasten die alleen maar chips vreten op de bank
|
|
|
michiel v geel
|
Hij probeerde zich nog tevergeefs vast te klampen aan een boom.
Dan ga je je toch afvragen waarom ie zijn safety niet heeft getrokken en welk niveau de persoon in kwestie had....... Aan de andere kant laten we niet op de feiten vooruit lopen. Ik hoop dat de verwondingen meevallen en wens hem heel veel sterkte toe. ik weet niet of jij wel eens onverwacht gelift ben dan trekje niet aan je safety want voor je het weet hang je best hoog dan probeer je liever rustig te landen doro je kite en niet als een dood vogletje naar meneden te vallen natuurlijk als je op de grond staat/ligd trek je er wel aan waarschijnlijk
|
|
|
Wouter
|
dude, er staat dat ie zich aan een boom aan t vastklampen was..... dat betekent dat ie nog niet een paar meter in de lucht zou moeten zijn.
|
|
|
DaRipper
|
Eigenwijs, toch gaan kiten met deze gevaarlijke omstandigheden.
Echt dom dus, geen andere woorden mogelijk!
Straks mag er nergens meer gekite worden door dit soort gedrag! Alvast bedankt!
|
|
|
BasO
|
Man does rustig,, hij denk tog ook niet kom ik gaa me ff heel hard op mun bek laten gaan en het kitesurfen verkloten.. als het bij jouw gebeurt zal je dan zulke reacties leuk vinden.. :S Nouw beterschap Hopelijk valt het wel mee !
|
|
|
-DAVE-
|
Het binnenwater opzoeken , met Die wind en weer van Gister? dat is WEL gevaar opzoeken!
Maar idd.: "Aan de andere kant laten we niet op de feiten vooruit lopen. Ik hoop dat de verwondingen meevallen en wens hem heel veel sterkte toe."
idem ... afwachten eerst. en maar hopen dat het goed komt.
|
|
|
FLOF
|
Man does rustig,, hij denk tog ook niet kom ik gaa me ff heel hard op mun bek laten gaan en het kitesurfen verkloten.. als het bij jouw gebeurt zal je dan zulke reacties leuk vinden.. :S Nouw beterschap Hopelijk valt het wel mee ! Gast leer eens NL! Als je je nog vast kunt klampen aan een boom, lijkt het me dat je ook tijd hebt om je safety te trekken. Is een kwestie van 1 seconde. Gisteren was gewoon echt knoeperharde wind. Heb een uur kunnen varen met de 9 en toen woei het te hard. Vind het sneu voor die gast en hoop dat het allemaal meevalt, maar het weer wordt door sommigen wel onderschat hoor.
|
|
|
|