Dangerfield
|
Het grasveld begint langzamerhand idd een modderpoel te worden. Ook de hondenpoep wordt steeds moeilijker te ontwijken.
Desalniettemin zal ik als de wind volgens verwachting is mogen wel ff komen kijken.
|
|
|
|
Buster
|
Ik ben ook van de partij, zie jullie morgen!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
YES, at last.... Saturday...
|
|
|
Claudia
|
wind is daar pal aanlandig nu en lekker vlagerig, hoop dat jullie uitkijken!
|
|
|
Haring High Richardt
|
wind is daar pal aanlandig nu en lekker vlagerig, hoop dat jullie uitkijken! Hoe weet je dat ????? Welke site is dat ?????????????
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Kom er net vandaan. Wat een bak wind zeg!. in de ochtend nog kunnen varen maar tegen de middag was het geen houden. (14m bow)
Hoopte dat ie nog wat zou afnemen, maar na een uur koubekken en wachten had ik het gehad....
@ Allemaal: Is de wind nog zo gebleven??? Wil het toch wel graag weten. ;-)))
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een perfecte dag ,op schellinkhout ik heb vanaf 11.30 tot 15.00 op het water gestaan met mijn 9 mtr waroo en het was perfect ,wel was er tegen 13.00 een vlaag die echt even hard was >35 knp ,Maar daarna was het goed te doen ,ik heb ook nog wat foto,s gemaakt die plaats ik nog wel even ...
|
|
|
Molliebollie
|
t*ring wat een topdag Wind ging op een gegeven moment aardig te keer rond 16:00. Had mn Rhino 9m helemaal depowered en nog was ie soms echt te hard. Verder echt superlekker gevaren en wat gesprongen Waren nog wel wat vervelende mensen die hun kite rustig (bijna) recht omhoog laten staan als je ze passeert,
|
|
|
Dangerfield
|
Wat een onwijze TOPdag was dit zeg. Op die Windvlaag van 13h00 en 16h00 na was het echt TOP. @MARK-CRX: Na de eerste windvlaag kakte de wind ff in. Je had toen nog een uurtje kunnen varen. Ik was mn 10m weer aan het inpakken toe de wind toch weer aantrok (ca. 14h30). Daarna tot 16h00 lekker kunnen beulen. Wat is dat trouwens met die windsurfers: Rakje varen, afstappen, omdraaien, rakje varen enz. Leren ze die jongens niet hoe je zo'n plank moet keren? @Molliebollie: Die gozer met die Cabrinha toch? Ik noemde hem voor mezelf ieder keer als ik m tegenkwam "Mr. 12-uur"
|
|
|
|
PeeWee
|
Was al een beetje laat vandaag 14:30. Voelde me niet zo lekker. Toch maar het water op met mij 10m rebel. Een tijdje lekker kunnen varen tot die donkere wolkenband eraan kwam. Wat een bak wind zeg. Kite werd instabiel. Was niet echt relax. Maarrrrrrrrr wel blij dat ik er toch op ben gegaan omdat ik vlak voor de donkere wolkenband in de aantrekkende wind toch wat PR's heb gesprongen. Mijn hoogste en verste sprongen in mijn kitecariere .
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dus ik ben te snel weggegaan.... Dikke pech voor Mark. ;-))
Mr. 12 uur, haha. Herkenbaar voor iedereen hier!!!! Zijn we allemaal geweest...
|
|
|
Haring High Richardt
|
wat PR's heb gesprongen. Mijn hoogste en verste sprongen in mijn kitecariere . Wat zijn PR ???????????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
PR 's zijn volgens mij (tenminste bij het schaatsen ed) Persoonlijke Records maar zal bij het kiten wel weer eeen of andere trick zijn (shame_kitesmiley) we worden oud Harring Harrie. Ben toch blij dat ik gister nog effe het water op ben geweest...
|
|
|
PeeWee
|
PR's zijn inderdaad personel records (komt nog uit mijn tijd als wedstrijdzwemmer) Jullie weten toch dat ik nog niet met tricks bezig ben. Eerst hoog en ver daarna komen de tricks. Vandaag trouwens voor het eerst een barel roll geprobeert. Twee keer op mijn rug geland. Ik durf nog niet hard in te zetten. Oefenen maar weer. En Harrie hou je het nog wel uit op de kant . Je mist toch een zeer warme na-herfst.
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Lekkere foto heb je in je Richard (tong_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekkere foto heb je in je Richard Mooi he, Als ik weer genezen ben komt het haringkje er weer Ik heb je nog op de film staan ongeveer 4 seconden niet erg veel dus
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was weer een perfecte dag ,op schellinkhout ik heb vanaf 11.30 tot 15.00 op het water gestaan met mijn 9 mtr waroo en het was perfect ,wel was er tegen 13.00 een vlaag die echt even hard was >35 knp ,Maar daarna was het goed te doen ,ik heb ook nog wat foto,s gemaakt die plaats ik nog wel even ... Wanneer ben je er nog meer deze week Frank ???????? De DVD is gebrand met wat extra filmpjes uit de prive collectie van mij en Tijger Ook filmpjes van internet (mindere kwaliteit) In ieder geval een 2 uur durende dvd met kiten Gr Richardt
|
|
|
zwafra
|
Die DVD wil ik graag hebben Richard...Sta ik er een beetje goed op ? .ik heb al een lege DVD in de auto liggen voor je ,Ik hoop vrijdag of zaterdag nog een dagje te kunnen kiten ...Als ik ga laat ik het je weten..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Sta ik er een beetje goed op ? Paar mooie sprongen niet gek voor zo,n oude man. Ik doe het je niet na Katja Roose op SBS6 Katja Roose was afgelopen zondag(26 nov) te zien in het programma SBS Sportmagazine Staat er ook op heb al een lege DVD in de auto liggen voor je , Heb jij misschien nog wat leuke kite filmpjes ???????????? Zet ze dan maar op die lege DVD aub Gr Richardt
|
|
|
roeb
Gast
|
Hee Richardt! Als die "prive collectie" niet te prive is : wil ik hem denk ook wel.. Ik heb anders ook nog wel wat leuke filmpjes op de pc staan. Gr. Robert
|
|
|
zwafra
|
Richard ik heb nog wel een mooie instructie DVD van "Fatsand" Progression Daarop worden veel Kite Moves goed en duidelijk uitgelegd Die zet ik er wel op.. kijk maar even op : www.fatsand.com
|
|
|