R@bert
|
Hij was lekker op Katwijk! Zon en lekkere bries....11m goed gepowered gevaren, ook nog ff met een 9m gevaren..... Jacqie, was gezellig....!!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Hij was lekker op Katwijk! Zon en lekkere bries....11m goed gepowered gevaren, ook nog ff met een 9m gevaren..... Jacqie, was gezellig....!!
Dan hebben we elkaar net gemist! Heerlijk gevaren met 13m vanaf een uurtje of 14:00. Wat een trage trekzak is dat ivm Nem10, maar toch wel lekker En idd heerlijk weer!
|
|
|
R@bert
|
Die 13m is idd traag...heb nu sinds kort die 11m waroo '09 maar dat scheelt al een slok op een borrel met die 13m..
Is de wind wel afgenomen sinds ik weg ben gegaan dan... maarrrr ja, zonnetje erbij...lekkah!!
|
|
|
Jeromez
|
Die 13m is idd traag...heb nu sinds kort die 11m waroo '09 maar dat scheelt al een slok op een borrel met die 13m..
Is de wind wel afgenomen sinds ik weg ben gegaan dan... maarrrr ja, zonnetje erbij...lekkah!!
Wind was tussen de 18 en 25 knopen
|
|
|
Jacq
|
Na een half jaar eindelijk weer s op Nederlandse wateren gevaren. Ging best ok, zee was lekker rustig, zonnetje erbij! Voel de spierpijn nu al opkomen
|
|
|
|
R@bert
|
Wind was tussen de 18 en 25 knopen Kan je toch makkelijk je 10m gebruiken?
|
|
|
Jeromez
|
Wind was tussen de 18 en 25 knopen Kan je toch makkelijk je 10m gebruiken? Klopt helemaal, de voorspellingen waren alleen dat de wind snel zou afnemen. Toen ik op het water stond had het wel gekund, maar ja, af en toe overpowered met de 13 is ook wel lekker
|
|
|
michiel v geel
|
nah zo hard was ie niet hoor hij was 14kn met uitschieters naar 18kn.
vond het met 11 niet echt spannend nog wel wat railey's en sbendjes eruit kunnen gooien omdat dat ding zo fucking geweldig is unhooked.
heb zelfs overwogen om mijn harnas weg te gooien omdat hij uit uitgehaakt zo goed doet
|
|
|
Jeromez
|
14 knopen? Nee joh, ik had strap helemaal open van 13, da was echt geen 14 knopen. Verder lekker belangrijk waar blijft de wind?
|
|
|
Jacq
|
Volgens awd is er niet veel wind, maar ze zijn volop aan het varen op Katwijk nu
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
nieuwe aanwinst... ;-)
|
|
|
heelside_harold
|
Komt er vrijdag morgen dus nog iemand naar langevelderslag ? Dan even mijn lichtweerkanon uitproberen, flysurfer psycho 13 meters.
Laters Harold
|
|
|
Jeromez
|
Volgens awd is er niet veel wind, maar ze zijn volop aan het varen op Katwijk nu
Dat viel wel mee, ik was daar namelijk ook zonder kitespullen, maar met vriendin. Ben blij dat ik niks bij me had want er was veel te weinig wind. Degene die je op de cam zag waren allemaal beginners en lessers. Niks gemist dus
|
|
|
|
Jeromez
|
Komt er vrijdag morgen dus nog iemand naar langevelderslag ? Dan even mijn lichtweerkanon uitproberen, flysurfer psycho 13 meters.
Laters Harold
Het waait mij echt net ff te zacht. Is toch weinig aan met deze wind? Veel plezier iig als je gaat
|
|
|
michiel v geel
|
les met 8m vandaag was top (wel beginners)
|
|
|
Jacq
|
Blij te horen dat ik niks gemist heb Maar er was iig meer wind dan voorspeld, hoop dat dat de komende week ook gaat gebeuren! Hey Leon, weer terug bij je oude vertrouwde Torch? Mooie kite hoor!
|
|
|
Micky
|
nieuwe aanwinst... ;-)
Wat ben jij toch eigenlijk een merktrouw mannetje....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
nieuwe aanwinst... ;-)
Wat ben jij toch eigenlijk een merktrouw mannetje.... Soms ietwat ondeugend! Maar dit heeft jou in de jaren gevormd tot wat je nu bent... arm, jeeploos maar altijd o zo vol met vurige passie!!
|
|
|
michiel v geel
|
iedereen die vandaag niet op katwijk voer heeft wat gemist
|
|
|
R@bert
|
iedereen die vandaag niet op katwijk voer heeft wat gemist
Was t zo vet?
|
|
|
pimpoldi
|
mwa op langevelderslag was et ook SUPER!!! 4 uur lang op het water 1 stuk door.. rooie harses nu haha!! maar dat maakt niet uit!
|
|
|
|