|
|
Nickeltje
|
Inderdaad stil... Maar wat wil je zonder wind. Vandaag heb ik als het goed is de aller aller laatste toets van mn studie!! Daarna helemaal vrij tot ik mn diploma heb...
|
|
|
haast - te - recht
|
HEEEEEEY morgen lekkere woei en een keer uit een andere richting.
nog mensen in katwijk? ik ga met Leo om 14.00 uur
|
|
|
Micky
|
Morgen ff naar de slufter.... of heel misschien wel IJmuiden
|
|
|
@LaurenS
|
Lijkt me gezellig MIck.Als de wind er vroeg op staat ben ik om 11:00 uur op Ijmuiden
|
|
|
Micky
|
Lijkt me gezellig MIck.Als de wind er vroeg op staat ben ik om 11:00 uur op Ijmuiden Ik kijk het morgenochtend ff aan! Of kibbeling op de sluf of in IJmuiden...
|
|
|
Micky
|
Topdag gehad op IJmuiden. Leeft de oprichter van dit topic eigenlijk nog of is hij in Brazilië gebleven, vrijwillig of onvrijwillig...
|
|
|
haast - te - recht
|
lekkere wind vandaag zeg .
kreeg het wel koud met me 3/2 tje
|
|
|
Jacq
|
Stoer om nog met je 3/2 te gaan zeg, brr... Jammer dat het nu zo koud wordt..misschien toch maar een droogpakkie aan de kerstman vragen!
|
|
|
haast - te - recht
|
WAS VANDAAG EVEN BIJ MISTIC MAAR DIE DROOG PAKKEN ZIEN ER NIET UIT. DUS EEN LEKKER STEAMERETJE GAHAALD VAN 5-3 MET EEN NEOPRENE SCHIRT ER ONDER KOMT HET HELEMAAL GOED. nu weer wind graag
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
lekkere wind vandaag zeg .
kreeg het wel koud met me 3/2 tje
Respect, mij te koud met 3/2! Lekker droogpakkie aan onder de 10 graden. Van andere merken hebben ze overigens best mooie droogpakken. NPX Lucifer / Gul Enforcer etc. Zelf heb ik de Gul Astro, maar ja je moet ook weer tijd hebben om het water op te gaan. Wellicht dat het binnenkort weer lekker in het weekend gaat waaien Topdag gehad op IJmuiden. Leeft de oprichter van dit topic eigenlijk nog of is hij in Brazilië gebleven, vrijwillig of onvrijwillig... Nou idd, R@ dude waar hang je uit!?
|
|
|
haast - te - recht
|
volgens de winkel ben je niet erg bewegelijk in die droog pakken vandaar de m'n nieuwe winter pakkie. wat trek je er onder aan dan ??
en het verdien t geen respect of is nie stoer zo'n 3/2 tje maar als je niets anders bij de hand heb en er staat wind wat mot je dan ?
|
|
|
Jeromez
|
volgens de winkel ben je niet erg bewegelijk in die droog pakken vandaar de m'n nieuwe winter pakkie. wat trek je er onder aan dan ?? Dat je niet bewegelijk bent in een droogpak is mijns inziens achterhaalde info. Ik heb nergens last van als ik er een aan heb en ik denk dat als je het aan anderen vraagt die ook niet. Ik heb eerder last van de schoentjes die ik aan heb (minder gevoel met het board), dan het droogpak. Grote voordeel vind ik dat je geen last hebt van windchil en het ook niet koud krijgt als je even in het water hebt gelegen. Wat je eronder aan doet ligt een beetje aan je persoonlijke voorkeur. Ik heb er een fleesepak onder aan met daaronder sportondergoed.
|
|
|
michiel v geel
|
kijk eens even het topic bestaat nog.
ben niet dood hoor jongens slechts heel veel aan het werk. ga binnekort een eigen huisje bewonen in leiden en ga dan een kitehig-huiswarming geven ofzoietsdergelijks
|
|
|
pimpoldi
|
haha! stilletjes ,,,
eind van de week/ weekend weer wind! woensdag en donderdag golfsurfen, weekend kititen, 1 januarie nieuwjaarsduiken! HAHA hoppa!
|
|
|
Jeromez
|
kijk eens even het topic bestaat nog.
ben niet dood hoor jongens slechts heel veel aan het werk. ga binnekort een eigen huisje bewonen in leiden en ga dan een kitehig-huiswarming geven ofzoietsdergelijks
We misten je al Chiel. Als je maar niet naast mij komt wonen
|
|
|
R@bert
|
Topdag gehad op IJmuiden. Leeft de oprichter van dit topic eigenlijk nog of is hij in Brazilië gebleven, vrijwillig of onvrijwillig... Dude..... ja, leef nog steeds! Alhoewel ik wel in een winterslaap ben blijven hangen na Brazilie pff.. Jij nog steeds aan t knallen in je droogpak?
|
|
|
|
pimpoldi
|
stilletjes hier jongens! ben deze dagen even wezen golfsurfen haha! vandaag was erg lekker!!
|
|
|
|
R@bert
|
Was t nog wat in Brazil? Waar ben je precies gweest eigenlijk?
Wat top!! Ben eerst 4 dagen in Cumbuco geweest, en daarna 8 dagen in Ilha do Guajiru... elke dag (!) windkracht 6 daar. Heb elke dag gevaren, echt abnormaal... Die wind gaat in Ilha nooit uit, 24/7! Ben met 14 gasten daar naar toe gegaan, heel gezellig.. Met beginners en gevorderden. Heb wat foto's daar gemaakt... http://www.flickr.com/photos/robertrijnsburger/sets/72157622912878830/
|
|
|
Nickeltje
|
Gaat er uit deze regio zondag iemand snowkiten?
Ik ga morgen naar mijn ouders in Gelderland en hoop dat er vannacht genoeg bij valt om morgen daar te kunnen gaan...
|
|
|
haast - te - recht
|
zo dat was wel gezellig in brazil zo te zien . ziet er super uit daar zeg. nu zag ik op een paar foto's iemand staan die deze zomar was begonnen en ook lid is geworden van Airtime. ik zag zelfs een sprong . hou heet hij ook alweer ? beetje half langhaar
gr. Jo
|
|
|