Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
t*ring zit hier een gat in de vloer..teveel rondjes gelopen denk ik... en leon komen die muren al op je af? Ben je al verkr*cht?? Leon nog niet denk ik, maar jij wel toch. Vinni????? Net dikke schijf van tuning beats aan het luisteren. Komt er toch wel net het woordje extacy in voor. Ach ja, het is wat Gisteren avond nog dik gefeest. Never stop
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb toch het idee dat ik vrij populair aan het worden ben? Zie overal mijn naam staan? Ik geloof toch dat ik maar is iets minder ga posten?
|
|
|
Micky
|
Heb toch het idee dat ik vrij populair aan het worden ben? Zie overal mijn naam staan? Ik geloof toch dat ik maar is iets minder ga posten?
Dat is niet populair....ze lullen over je! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Altijd beter als dat ze helemaal niet over je praten toch? Nou ben jij altijd onderwerp van gesprek dus jij kan er niet over meepraten, Mike.
BOB als zindelijk?? Of wordt je 's nachts nog wel eens wakker dat wanneer je naar de plee loopt, de hondestront tussen je tenen vandaan krult???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dat is niet populair....ze lullen over je! (grinnik_kitesmiley)
Dan is het goed? Dan ga ik dubbel zoveel posten!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
BOB als zindelijk?? Of wordt je 's nachts nog wel eens wakker dat wanneer je naar de plee loopt, de hondestront tussen je tenen vandaan krult???
hahaha gatverdamme!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik spreek helaas uit ervaring (sealedlips_kitesmiley) (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
Wen-D
|
Kitehigh meeting v/d zomer @ Defqon doen?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hèhè, eindelijk eens iemand met een fris idee.
Favo nummers??? onder andere
Pcp - Pilldriver Buzz Fuzz - French Connection. 'Nothing is impossible!!!!!!' hehehe The Coalition - 9 MM
BBBGRRRRRRRWWAAAHAGKAJGKJGAGKGKJHAGAAAA AAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wordt weer helemaal kaal!!!!!!!!!!
|
|
|
Wen-D
|
Hardstyle? of Hardcore? H'core: Tommyknocker - Dommination die moet je hebben! en Showtime meneer Shinn... je moet ff updaten, die nummers worde haast niet meer gedraaid Hardstyle: al m'n eigen vinyls Italiaanse h'core en h'style is hot tegenwoordig (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Die Italianen hebben altijd wel knallers gehad, in mijn tijd als DJ had ik aardig vinyl van hun.
|
|
|
Wen-D
|
Whahaha okeujh meneer.. mocht je willen updaten (grinnik_kitesmiley) Die vinyls zijn stom duur.. maar ik draai toch h'style.. (grinnik_kitesmiley) Ben ff naar stal, strx weer trug om verder te zeuren
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahaha, ik wist dat dat ging komen. Nou wees gerust. In mijn mediatheek van Disturbed, Static X, Korn, Metallica tot pistolen en rozen. ;-) Maar ook Jazz van Miles davis. Net hoe de pet staat dusz Matjas, was je alweer terug van jouw rondje lopen?? of ben je wezen loopen?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
haha overloper (kiss_kitesmiley) Heb nu dat ene filmpie aanstaan maar ben die t*ring herrie echt snel zat
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Overlooper hehehe je mag het gewoon uitzetten hoor, dat filmpje. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja zelf nooit gedaan maar het schijnt te lukken.
|
|
|
Rutger II
|
Wrom gan jullie vanvond niet naar Masters of Hardcore ( jullie zijn toch liefhebbers van hardstyle en hardcore, zeggen jullie) in de Brabanthallen.
Ik ben er iig wel, achter de bar wel te verstaan.
|
|
|
Smeagol
|
Doe ff normaal man, Wen-D had je dochter kunnen zijn! (tong_kitesmiley) Jah...Doe ff normaal, want Wen-D is mijn dochter!!...Mien wichke... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja vriend van me werkt daar ook straks. En je we weten dat het je kiddo is...Kitepaps ;-))
|
|
|