lennart
|
ik zeg i-pod !!!heb er zelf namelijk goeie ervaringen mee (A) erg hanidg en gebruiksvriendelijk
|
|
|
VincentC
|
GEEN Ipod Nano! Werkt wel het lekkerste, maar gaan snel stuk, echt de grootste niksservice die er maar is. Niet toevallig ook toe aan nieuwe phone? Heb een k800i met 1 gig kaartje erin en kan uitbreiden tot max 2 gig veel handiger, kan je ook gelijk kitemovies erop zetten en bekijken in de trein
|
|
|
lennart
|
hahah das handig kijken met een beeldscherm van 1,5 inch
|
|
|
Vinni
|
Bij de eerste heb je de meeste gig voor de minste prijs
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ja lijkt me ook wel chill Nano had ik al eerder gehoord dat hij redelijk snel kaduk is.. eerste staat voor Tel. heb ik momenteel niet nodig Mzzsl (thnxs voor reacties)
|
|
|
Hessel
|
Die 5e is ook een goede, een vriend van me heeft die 2e en dat is gewoon een mindere versie, maar dat ding is zooooooooooooooooooo klein!! Ik heb zelf nog een oude i-pod mini, en die i-pods zijn echt top, maar die 5e (creative) is veel chiller om mee te nemen, die past namelijk met je mobiel, sleutels en portemonne in je zak
|
|
|
Formula1
|
Niet een Philips kopen. Hoor van veel mensen dat het niks is en dat er vaak iets met de accu is en dat soort gezeik. Zelf heb ik een iPod Nano 4Gb, een leuk dingetje.
Creative schijnt goed te zijn goed geluid ook(moet je wel nieuwe koptelefoontjes kopen) iPod is wat minder kwa geluid, maar is wel een heel leuk ding met een mooi design
Ik zou 1 van deze 3 kiezen. 2 en 5 zijn toch creative?
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Voor de 5-e gaan, maat van me heeft die en is super.
Creative is echt goed. Ipod is ook goed enkel komen er tegenwoordig veel klachten over. (nonkel werkt bij zaak) Ze krijgen veel software herstellingen binnen. En tegenwoordig is ipod al oldschool
Anders een Zen Vision, goedkoper als de ipod video, meer gb. En betere beeldkwaliteit.
|
|
|
|
roelvdgun
|
Creative ZEN PLUS, maar wel de 2 gyg, dies groen (heb je er nie tussen gezet, is de groene)) op een site (moet je ff pb'en) kan je m zonder verzendkoste voor 109 euro krijge, gratis verzende. 2 gyg, radio FM, plaatjes en filmpjes ding doet t altijd goed, lekker klein (is ong. 2.5x zo klein als een ipod) en lekker licht werkt makkelijk enzo, echte aanrader!
|
|
|
spoon niet ingelogd
Gast
|
je hebt er nu ook van 1 gig bij de makro.. 55 euro van creative|!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik ga de !gb vanaaf bestelen creativ zen (oranje) Bij bol.com voor 85 euries
|
|
|
Jolien.
|
doen!! Creativ is makkelijk in gebruik, ben er tot nu toe (zo'n jaar of 2) alleen nog maar tevreden over geweest
|
|
|
Rutger II
|
NIET de philips kopen, ding gaat superzacht, lelijk menu en veels te groot.
Ik heb um 2 weken geleden gekocht mar na een week ingeruild. heb nu de Creative Zen Plus 4gb. 100x Beter!
|
|
|
Lex
|
wtf matjas...zit de laatste tijd over precies hetzelfde te dubben ik ga diezelfde als jij denk ik kopen binnenkort als mijn loon binnen is
|
|
|
|
Maurits
|
ik zou cker gaan voor de ipod. Lekker bekend, gebruiksvriendelijk, mooi, vet design en tjah je moet gewoon van apple houden.
|
|
|
Jolien.
|
ik zou cker gaan voor de ipod. Lekker bekend, gebruiksvriendelijk, mooi, vet design en tjah je moet gewoon van apple houden.
creativ is zowat Ipod, alleen betaal je bij Ipod gewoon voor de naam
|
|
|
Jurrien
|
ikzelf hen ipod mini relax ding alleen de accus zuigen na 3 uur houd het wel op dus voor jou elke dag opladen en hopen dat de trein geen vertraging heeft en phillips is een afrader! van mij en nog vele vrienden van mij
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
@ lex Ik ga voor de plus Radio is chill Zit alleen nog ff te twijfelen tussen 1 of 2 GB Roelikoelie kon hem zonder verzend kosten krijgen. Dan scheelt het maar 10 eurie (86 + 6.50= 102.50 en dan is een groene 2BG maar 109 ) Mzzsl Ga zeker niet voor de phillips heb er ale een paar slechte dingen over gelzen
|
|
|
Lex
|
www.mp3shop.nl ! Ik ga denk ik voor de 1 gb, luister denk ik toch vooral radio (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Emma
|
En ik betaalde geen verzend kosten (mp3shop.nl bij bol.com betaald ik 1.90 ) Haha, voor die 1.90 goedkoper doe je het hè ....
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
als ik jou was had ik voor deze keizen, echt te chill p.s. hij net zo groot als een i-pod nano ongeveer
|
|
|