Mark-Fizzer
|
Succes!!! Geen tijd morgen, helaas. Waar was je vandaag Lucas? ;-)
|
|
|
|
Dangerfield
|
Succes!!! Geen tijd morgen, helaas. Waar was je vandaag Lucas? ;-)
ey Mark, niet tegelijkertijd én je Avatar én ja naam veranderen. Dan raak ik in de stressssssss. (tong_kitesmiley) Maarre, Vrijdags moet ik altijd de shit bij elkaar verdienen.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Je hebt de naam Mark nog steeds goed, dus nix aan het handje. ;-)) Hoop dat je je gram kan halen morgen...
|
|
|
Veertje
|
Ja, ik wil er 9 uur zijn. Hopelijk kan het dan nog even... (tribal 15, grooooote plank)
|
|
|
kitaholic
|
ik ook rond 9 uur, kijk 's ochtends nog even of het echt kan
|
|
|
Dangerfield
|
ik ook rond 9 uur, kijk 's ochtends nog even of het echt kan
Altijd, ik ga ok niet 110km rijden als ik er geen heil in zie....
|
|
|
Joris
|
Ik ga naar edam/warder lijkt me stuk beter.
|
|
|
kitaholic
|
Ik sla over, het is nu al marginaal op de W-Friesland spots en als ie dan ook nog gaat afnemen....
|
|
|
Dangerfield
|
Ik sla over, het is nu al marginaal op de W-Friesland spots en als ie dan ook nog gaat afnemen....
Ik ook, helaas.... ik kruip mn bed weer in.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Klote voor jullie, kids. Alleen Guido mag niet klagen whahahah Die heeft al gehad. ;-)
|
|
|
kitaholic
|
Alleen Guido mag niet klagen whahahah Die heeft al gehad. ;-)
en niet zo'n beetje ook niet! haha, was mooi dagje Mark
|
|
|
Veertje
|
Ik ga nog even bij Enkhuizen kijken/kiten. Ben er rond 9.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Absoluut! Hij was echt lekker. Vooral de temperatuur/zon!!!
|
|
|
Veertje
|
Noppes, Nou ja, we kunnen nog wel even teren op gisteren!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben blij dat we gisteren konden gaan wel klote voor degene die nou willen kiten, maar die klote wind laat het weer afweten, is wel waardeloos lucas en ze geven voor de hele week geen wind ook nog da's balen. nou ik ben gebroken na gisteren denk van die andere trapeze moet nog wennen . spreek je nog wel . hans (hangloose_kitesmiley) kijk net op windfinder geven ze voor vrijdag das weer mijn vrije dag een topdag dat word weer vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren en kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiten lekker
|
|
|
Dangerfield
|
Windfinder en Windguru geven voor nu+6 altijd wind op volgens mij. En vrijdag kan ik nooit. hopelijk is het volgend weekend beter.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik sta ook al in te twijfelen ze geven nog wel wind op de weersites ,maar ik ben net even buiten geweest ,Het waait nauwelijks ...dus toch maar weer terug in mijn winterslaap
|
|
|
Joris
|
wat een oplichters!!!! ze hadden tot 11h ofzo nog 16 knopen voorspeld, maar vanochtend om 7h was het al windstil. ben ook maar niet gegaan....
|
|
|
Haring High Richardt
|
dus toch maar weer terug in mijn winterslaap Welterusten (grinnik_kitesmiley)
|
|
|