florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik heb morgen de hele dag vrij... is het goed met noord west? ik denk niet dat er veel op wijk aan zee zijn... daar ga ik wel liever heen! hoelaat ga jij heen? ik denk dat ik wel kom! hoe eerder hoe beter
|
|
|
Idefixe
|
met noordwest is het goed te doen op Andijk. Ik wil echter ook wel naar wijk rijden/ of is ijmuiden dan beter met noordwest? ( als jou dat beter uit komt) Maakt mij geen drol uit. Andijk is voor mij wel wat dichterbij. Ik wil gewoon lekker varen. Roept u maar!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
ik vind de zee altijd mooier om te varen.... wil je in andijk in dat kleine meertje varen? dat is opzich ook wel leuk... wel 60 km rijden en wijk is 20km voor mij... het maakt me niet zoveel uit als we de hele dag varen... hoe laat wil je gaan...
|
|
|
Idefixe
|
10.oo uur andijk?
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
jij hebt er zin in... ik heb mijn slaap nog iets nodig zullen we er 11 uur van maken? kan ik 10 uur hier weg gaan als het regent ben je er ook? nat worden we toch wel
|
|
|
Idefixe
|
ok ik ben er morgen. ( regen of geen regen (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
wel 60 km rijden en wijk Weer voor Jan L.....l rijden Floris net zo als bij Schellinkhout ???
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
nu zijn de voorspellingen wel wat beter.... wat las ik net... niet kunnen varen gister en met je gat in een verwarmd zwembad gezeten ik heb gister nog wel top gevaren op ijmuiden.. van 4 tot 6 met emiel kom je ook... of moet er weer gewerkt worden
|
|
|
Haring High Richardt
|
wat las ik net... niet kunnen varen gister en met je gat in een verwarmd zwembad gezeten Kinderfeestje van mijn dochter in Egmond en aldaar geen wind kom je ook... of moet er weer gewerkt worden Er moet gewerkt worden maar dan ,s nachts Wordt er veel regen voorspelt morgen ??? een buitje vind ik niet erg maar zoals vandaag de hele dag is kl....ten
|
|
|
Idefixe
|
yup ik heb ook vakantie. Wil deze week dus wel ff zo veel als mogelijk het water op. Gisteren maar 2 uurtjes echt kunnen varen ( mirns) toen was de wind op. Gaat morgen hopelijk beter worden!
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
af en toe een bui voorspellen ze... dus ik heb geen idee...
we zullen het zien morgen! ik heb er weer zin in!!!! voor de rest van de week komt er ook veel wind! dus dat is helemaal mooi
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen eerst maar ff goed uitslapen en kijken of het waait
Nw is perfect voor andijk en in ieder geval een stuk dichterbij dan Workum
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik zit er ook aan te denken om langs te komen... Maar dat zal aan het eind vd middag zijn.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
de wind wordt tussen west en noordwest... is andijk dan nog steeds goed? ik ben er paar keer geweest dus ik weet het niet echt
|
|
|
Keut Local
|
Zoals het er nu naar uitziet wordt het morgen niks op andijk. De wind moet echt Noord-west zijn anders is het niet lekker varen. Dan kan je in jou geval beter naar de kust rijden.
|
|
|
|
Idefixe
|
met noordwest is het goed te doen op Andijk. Ik wil echter ook wel naar wijk rijden/ of is ijmuiden dan beter met noordwest? ( als jou dat beter uit komt) Maakt mij geen drol uit. Andijk is voor mij wel wat dichterbij. Ik wil gewoon lekker varen. Roept u maar!
Dus zeg het maar!
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Yoo, Job en ik Komen Wss ook morgen op Andijk!
hebben dus net besloten om naar wijk aan zee te gaan. De wind is wsch ietsie teveel west/te weinig noord voor andijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Yoo, Job en ik Komen Wss ook morgen op Andijk! Hoe laat gaan jullie heen ??? WNW is volgens mij meer voor Ymuiden en Zw is voor Wijk aan Zee
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik kijk morgenmiddag wel hoe de wind is... Moet eerst werken en wil daarna even gaan, dan ga ik alleen naar Andijk, de rest is me te ver rijden (geen zin om maar 15 min. te kunnen varen)...
|
|
|