|
|
|
Vinni
|
Als die er doorheen komt, loop ik voortaan met een mes op zak (tong_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Owja, aan zijn foto te zien, word het tijd voor een spuitje
|
|
|
¦Tim¦
|
on-ge-lofelijk
en over een half jaar vind half nederland het waarschijnlijk al normaal
dit kan echt niet meer gewoon
|
|
|
robin..
|
daar loop je normaal tog ook mee als je naast matjas loopt
|
|
|
Micky
|
daar loop je normaal tog ook mee als je naast matjas loopt Nop, ze zijn gek op scharen! (tong_kitesmiley) Verder is dit bovenstaand verhaal natuulijk te gek voor woorden
|
|
|
Vinni
|
Dan lopen wij idd met scharen op zak (tong_kitesmiley)
|
|
|
kentyman
|
ik kan me niet voorstellen dat groenlinks heult met die pedo-partij, maar dat die Herman M een foute kerel is dat blijkt wel uit zijn uitspraken! Wat een akelig ranzige vent, zo iemand hoort niet in de 1e kamer maar in een gesloten inrichting!
maarreh, deze tekst vind ik een behoorlijk hoog "rechtse propaganda" gehalte hebben, wat is je bron?
|
|
|
slufterhufters.com
|
Links... Rechts.... of realiteit.
Internet is de ultime nieuwsbron, hier wordt je de waarheid niet onthouden zoals op TV of in de kranten. Doe er je voordeel mee en neem de moeite om de realiteit van alle dag op internet op te zoeken en niet TV kijken en denken dat de wereld mooi is. NL is ziek, en goed ook.
|
|
|
|
kentyman
|
internet is inderdaad een goede bron voor informatie, maar de betrouwbaarheid van de informatie is moeilijk te checken. De gangbare media (radio, tv, krant) zijn wel degelijk gebiassed, don't believe the hype! Maar het probleem van internet is dat iedereen al z'n shit erop kan posten en dan zeggen dat het nieuws is... het belangrijkste deel van journalistiek is het checken van de bron
ik zeg niet dat 't niet waar is, maar ik wil wel graag weten wie het zegt / waar de info vandaan komt
niet alleen Nederland is ziek, de hele wereld is ziek (maar wel sommige plekken erger dan andere)
|
|
|
*Maximus*
|
internet is inderdaad een goede bron voor informatie, maar de betrouwbaarheid van de informatie is moeilijk te checken. De gangbare media (radio, tv, krant) zijn wel degelijk gebiassed, don't believe the hype! Maar het probleem van internet is dat iedereen al z'n shit erop kan posten en dan zeggen dat het nieuws is... het belangrijkste deel van journalistiek is het checken van de bron
daar heb je helemaal gelijk in, ik heb het in een paar dingen gezien en ze draaide de heleboel om zonder dingen te zeggen die niet waar zijn. erg knap maar moeilijk te geloven..... let wel op voordat je een besluit neemt over een verhaal in de krant want het kan erg bedriegent zijn. ik zeg niet dat 't niet waar is, maar ik wil wel graag weten wie het zegt / waar de info vandaan komt
niet alleen Nederland is ziek, de hele wereld is ziek (maar wel sommige plekken erger dan andere)
|
|
|
*Maximus*
|
ik zeg niet dat 't niet waar is, maar ik wil wel graag weten wie het zegt / waar de info vandaan komt
daar heb je helemaal gelijk in, ik heb het in een paar dingen gezien en ze draaide de heleboel om zonder dingen te zeggen die niet waar zijn. erg knap maar moeilijk te geloven..... let wel op voordat je een besluit neemt over een verhaal in de krant want het kan erg bedriegent zijn. ik zeg niet dat 't niet waar is, maar ik wil wel graag weten wie het zegt / waar de info vandaan komt
|
|
|
|
*Maximus*
|
dit is de laatste...
ik vind het wel apsoluut verschrikkelijk wat de pedo partij wilt:S:S
|
|
|
Jolien.
|
die mensen komen er voor uit dat ze pedo zijn, in t openbaar! opsluiten die hap en gewoon niet meer loslaten.. check die duitse mongool die pedo was/is, nu een baan op een KINDERBOERDERIJ heeft, en een ventje heeft ontvoerd&vermoordt.. t is toch allemaal te debiel voor woorden
|
|
|
-Mark-
|
ze zijn veel te soft in nl tegen zulk soort dingen, ik denk dat de meeste mensen het met me eens zijn dat zulke dingen gewoon niet kunnen.
En als ze dan veroordeeld zijn worden ze naa een paar jaar weer vrijgelaten en werken ze weer op schoolen of op een kinderboederij (wat jolien zegt).
nl moet is in gaan zien dat een gevangenis waar je piza kan bestellen en lekker gaan gamen niet help.
Een stuk strenger moeten ze worden, en egt laten merken dat zulke dingen niet kunnen in nl.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dat is ook zo dat er op internet van alles wordt beweerd en gepost. Maar als het met feiten wordt beschreven en de bewijzen zijn er dan geloof ik het pas.
Soms zijn dingen moeilijk te geloven omdat je de hoogst geplaatse personen hoort zeggen dat het zus of zo is. En soms zijn keiharde feiten de reden dat je ogen ineens open gaan.
Let wel op dat je met de realiteit moet kunnen omgaan, in veel gevallen is het beter dat je de voorgekouwde en gemanipuleerde TV "waarheid" hoort.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Nop, ze zijn gek op scharen! Ja maar heb gellukig geen schaar in me zak op dit moment....
|
|
|