Baksteen
|
Dus zonder zo'n hesje is het echt te koud geworden?
Ik heb een Lidl 5/3 pak. Wel heb ik Mystic schoentjes en ik doe een Impactvest erover heen.
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Je gaat gewoon het water op, en als je het te koud krijgt stop je ermee. Simple as that...
|
|
|
Marko
|
Zo weer terug uit zeeland. Heb daar 3x heerlijk gevaren was echt super. Komt er dit wiekend nog wind mensen? Ik ben nog vrij
|
|
|
Marko
|
Gaan er morgen nog mensen naar mirns, workum, stavoren??
|
|
|
Idefixe
|
Morgen eerst naar Mirns. Als het water te laag staat rijd ik door naar Stavoren.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zondag misschien nog mensen naar Ijmuiden/ Wijk?
|
|
|
Marko
|
Nu nog proberen vervoer te krijgen :S
|
|
|
Langbeest
|
@HJ, Als de wind goed is ben ik er.
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Mirns was weer eens een ouderwets drama. Een enorme club ver buiten de zone met als hoogtepunt een groepje Hollandse jongens ( van de kust) die gewoon een soort van downwinder door het natuurgebied maakten. Dit alles onder het waakzaam oog van enige mensen van het Fryske Gea. Daar gaan we geheid problemen mee krijgen
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Als het morgen weer gebeurt Tom dat ga ik opzetten en dan schop ik ze allemaal de zone uit en als ze dan een weer woord hebben snij ik de lijnen door :Ddan hebben we daar geen last meer van. Ik wouw dat onze vriend Sietze er weer eens bij was want die trekt ze aan hun haren over de ballen lijn TOT MORGEN
|
|
|
Langbeest
|
@Tom, Als ze bij "mijn" kust vandaan komen hoor ik het wel.
|
|
|
isomis
|
heb nog plekje vrij voor vandaag uit almere naar mirns!
|
|
|
Goonie
|
Jaaaa lekker aan de haren trekken maar dat doe ik thuis ook wel hoor.. (arme meisje) haha.. Maar denk dat ik vandaag maar es even kom koffie drinken op mirns.. en dan maar hopen dat iedereen er is hahaha.... laterrrrrrrr
|
|
|
|
Goonie
|
wie neemt een extra setje mee... hahaha kan ik stiekum ff varen hahahaha.. mijn setje ligt nog in tsjechie grrrrrrrr
|
|
|
isomis
|
heb me nemesis ngx mee 8,10,12 , daar kan je er altijd 1 vna lenen, dus je vaart wel altijd een maat groter of kleiner
|
|
|
Idefixe
|
zo, de auto ingeladen en nu rustig richting Minrs ( rustig want de brug staat van 0800 tot 0900 open .....)
|
|
|
Vinni
|
De tijd van het forum staat nog op zomertijd
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
@Goonie Ik neem wel wat voor je mee hahaha en anders is er altijd wel iemand die voor je klaar staat
|
|
|
naja
|
De sfeer zit er goed in hoor ik,nu nog wat wind er bij.
|
|
|
|