Idefixe
|
morgen een ouderwets dagje wind voor Mirns. Gezien de windrichting zuid ( met oost erin) is het een reële kans dat er wat gasten de kitesurfzone uitgaan. Een vriendelijk doch zeer dringend verzoek: Houdt je aan de regels en zie je iemand anders de fout in gaan? Neem je verantwoordelijkheid en spreek de persoon ( op vriendelijke wijze) aan. Alleen zo zijn we er zeker van dat we in de toekomst van / op deze geweldige locatie kunnen genieten! Have fun
ps Nieuw op deze locatie? Er staat naast het restaurantje een mooi infobord met alle info die je nodig hebt.
|
|
|
|
wazzaah
|
Nieuw op deze locatie? Er staat naast het restaurantje een mooi infobord met alle info die je nodig hebt.
Aber nicht im Deutsch
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
gaat er morgen nog iemand behalve ik?
Ik kijk na 2200uur nog effe op txt 707. Is het goed morgen aanwezig. Je bent echt niet alleen denk dat het morgen best wel eens druk gaat worden.
|
|
|
Henning
|
Nieuw op deze locatie? Er staat naast het restaurantje een mooi infobord met alle info die je nodig hebt.
Aber nicht im Deutsch Auch im Deutsch jha! Als het en beetje meezit morgen het luchtruim maar weer eens even leegvegen.
|
|
|
Kemperman
|
Als mijn schouder goed voelt morgen ochtend mirns. Nog meer mensen dan?
|
|
|
frankey21
|
Hoe was de wind trouwens laatste zondag 14 oktober? Was het een beetje een stabiele wind op Mirns, op de meeste spots zag ik namelijk op de windmeter dat de onderwind wel 5 -8 knopen scheelde in vergelijking met de windvlagen>?
|
|
|
Raymond.V
|
Morgen ga ik ook wel ff, ik weet alleen nog niet precies hoelaat.
|
|
|
|
trebo91
|
Als het meezit ben ik zaterdag ook nog eens vn de partij !
|
|
|
Idefixe
|
geen wind........
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
morgen (zondag) ga ik naar Mirns. Woon je in Groningen? Heb 1 plekje over in de auto.
pm graag
|
|
|
PieNO
|
Zondag gaat er steeds slechter uitzien. Wind gaat volgens windfinder pas aan om 1500uur. Waait het wel ben ik van de partij. Door invoering wintertijd zondag al om 1800uur donker.
|
|
|
|
Kemperman
|
Als de wind wordt zoals het voorspelt is, dan ben ik er wel in de middag. Zit beetje te twijfelen of ik mijn drysuit al aan ga doen.
|
|
|
PieNO
|
Als de wind wordt zoals het voorspelt is, dan ben ik er wel in de middag. Zit beetje te twijfelen of ik mijn drysuit al aan ga doen. Zou het droogpakkie maar aan doen als je een koukleun ben. Ik heb hem 2 weken geleden ook aangedaan en was lekker. Gasten met een niet te dikke wetsuit zaten te blauwbekken. Heb zelfs mijn handschoenen al aan gehad..
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
Zondag gaat er steeds slechter uitzien. Wind gaat volgens windfinder pas aan om 1500uur. Waait het wel ben ik van de partij. Door invoering wintertijd zondag al om 1800uur donker.
plekje inmiddels bezet.
|
|
|
Kemperman
|
Droogpak was toch wel erg lekker vandaag. Morgen zien de voorspellingen er goed uit, zijn er nog meer die morgen gaan?
|
|
|
|
Kemperman
|
Ben er morgen wel. Denk rond 12 uur.
|
|
|
|
Kemperman