|
evelkenevel
Geen avatar
|
zoek kite maatje voor de winderige dagen ,heb mn gear al vanaf 2006 en kite met tussen periodes maar ben weer helemaal besmet met het virus dit jaar ,varen goed onder de knie maar wil dit jaar stapje verder zoek daarom vaste kite maatjes omg friesland heb auto tot mn beschikking en ben niet te beroerd een stukje om te rijden om je eventueel op te halen ,aleen kiten gaat gewoon niet mijn gear is gaastragxr 12 uit 2003 {jawel oudje maar doet het nog prima} en f-one tribal 13 uit 2007 en slingshot boardje {ook oudje }mocht je zin hebben om te kiten laat het me dan weten mijn tel is 0614255384 en email evelkenevel80@gmail.com mijn naam is edwin de vries ben 33 en kom zelf uit lemmer dus schroom niet en bel of mail {ben beter met telefoon } fijne kite sessies iedereen gr evelkenevel
|
|
|
joshhgv
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik kite geregeld op mirns en workum wanneer er wind staat. Maar je zoekt een maatje omdat je het niet veilig acht alleen met je gear te kiten?
|
|
|
|
Roy34
|
Wat een lekker middagje zeg was wel weer heerlijk druk pfff.
|
|
|
Idefixe
|
De echte Mirnslocals staan meestal bij de / achter de boom bij het strandje. Gewoon daarheen lopen en ff kennis maken. Dan komt het helemaal goed.
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
KNMI Luchtvaart voor 5 augustus WIND: Zuidoostelijk 3-7 kn. In de tweede helft van de ochtend ruimend naar zuid tot zuidwest 7-12 kn. In de middag in de kustgebieden zeewind. Aan het einde van de periode enkele kn afnemend. Bij buien mogelijk uitschieters 30-40 kn.
Niet echt dus of je moet een flysurfer van 19-21m hebben
|
|
|
peter.
|
wie gaat er rond aan het eind van de middag nog effe varen op mirns?
|
|
|
|
arnhemkiter1
Geen avatar
|
Zijn er buiten de vakanties op maandag nog mensen op Mirns of Workum te vinden of is het dan helemaal leeg?
Kom uit Arnhem en ga normaal alleen in de weekenden en vakantieperiodes, maar heb nu morgen vrij. Wil echter niet in m'n eentje staan, beetje lastig starten en landen.
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
Ook ik heb morgen vrij, maar ook ik ga alleen rijden als er morgen ook nog anderen zijn. Stuur maar een pb als je me wil rijden. Ik kom zelf vanuit het zuiden.
|
|
|
Baci
Geen avatar
|
Ook ik heb morgen vrij, maar ook ik ga alleen rijden als er morgen ook nog anderen zijn. Stuur maar een pb als je me wil rijden. Ik kom zelf vanuit het zuiden.
Denk dat je daar op het moment vooral duitsers tegenkomt, die niet al te sociaal zijn tegenover andere kiters:P Nederlandse kiters zijn op dit moment dik in de minderheid.... Sorry was eigenlijk een reactie op het vorige berichtje
|
|
|
PieNO
|
Al is het op een door de weekse dag en 1 graad boven nul. Altijd volk daar.
|
|
|
tharealmb
|
nou inderdaad. veel duitsers en echt sociaal zijn de meesten niet nee... wel jaloers! morgen weer werken 2 weken vakantie en maar 1 dag (vandaag) kunnen kiten!
|
|
|
tharealmb
|
mensen vanmiddag nog? wind staat redelijk, genoeg om te oefenen lijkt het. 15-18 knopen tot 5 uur.
nu weer niet, 11 tot 13 grrr jammer
|
|
|
|
|
Raymond.V
|
nu 16 tot 21 , Vanmiddag is hij waarschijnlijk wel vaarbaar, alleen NW dus is workum beter. (Aan elkaar knopen 11 + 8 heb je weer 19 )
|
|
|
|
|
|
|